Totaal aantal Berichten: 809
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
In de tiplijst staat chassis lak van touwen, tencopal ijzerlak genaamd.
Ik wil die lak eens uitproberen, maar ik weet niet waar ik het ergens kan kopen. Ik woon in Amersfoort. Als ik er op google, krijg ik bijzonder weinig hits…
Ik wil dus graag weten waar ik dit kan kopen.
Totaal aantal Berichten: 397
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Je kunt dit kopen in iedere goede watersportwinkel.
Persoonlijk zou ik het gebruiken in combinatie met owatrol.
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Totaal aantal Berichten: 809
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
Ik wil het product ook i.c.m. owatrol gebruiken, ik heb de boel eerst met Owatrol CIP ingesmeerd. Mijn kofferbak bodem is nu mooi oranje! Er zat namelijk wat roestaanslag op mijn kofferbodem en lag er kaal bij.
Kan het zijn dat het product nu anders heet? Ik vind het zelfs niet op http://www.touwen.nl.
Ik heb wel Tenco bottomcoat zwart gevonden, dat is ook van Touwen. Inderdaad te koop bij watersportwinkel. (in Amersfoort is dat ‘t Vrouwezand)
Totaal aantal Berichten: 397
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Kan het zijn dat het product nu anders heet? Ik vind het zelfs niet op http://www.touwen.nl.
Ik heb wel Tenco bottomcoat zwart gevonden, dat is ook van Touwen. Inderdaad te koop bij watersportwinkel. (in Amersfoort is dat ‘t Vrouwezand)
Misschien heet het inderdaad anders, na het verbieden van koperhoudende antifoulings voor de onderzijde van boten kwamen er allerlei teer-epoxy producten, er zijn sinds die tijd nogal wat producten van naam en samenstelling veranderd.
Vraag anders even een technisch productblad aan, dan kun je alle mogelijkheden en onmogelijkheden van het product zelf vergelijken.
Ik kon even niet op de naam komen, ja ‘t vrouwenzand, dat had ik als geboren keientrekker toch moeten weten.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.