Dromen heb al meer dan 10 jaar als het niet langer is .
Maar ik heb er een zelf gemaakt na 3 jaar werk is hij ...klaar.
Maar onder tussen de papieren en documenten zoeken .
Weer een jaar weg.
Uiteindelijk naar GB daar ging het wel met hulp van een citroen garage
Dan na 10 weken de papieren binnen en gelijk naar de RDW konden hem niet meer weigeren .
Wat je niet kunt kopen moet je zelf maken
Dromen heb al meer dan 10 jaar als het niet langer is .
Maar ik heb er een zelf gemaakt na 3 jaar werk is hij ...klaar.
Maar onder tussen de papieren en documenten zoeken .
Weer een jaar weg.
Uiteindelijk naar GB daar ging het wel met hulp van een citroen garage
Dan na 10 weken de papieren binnen en gelijk naar de RDW konden hem niet meer weigeren .
Wat je niet kunt kopen moet je zelf maken
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mooi werk, die oprij-CX maken en op kenteken krijgen!
In Engeland kan je (nog) een SVA (Single Vehicle Approval) laten doen. Als de auto dan in Engeland een kenteken heeft, kan de RDW niet meer weigeren een kenteken af te geven hier.
Over het liften van de touringcar-as: Op de te liften as zit in het midden een extra luchtbalg, die de as omhoog kan duwen, als de druk uit de normale veerbalgen weg is.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 397
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
DriverD schreef:
In Engeland kan je (nog) een SVA (Single Vehicle Approval) laten doen. Als de auto dan in Engeland een kenteken heeft, kan de RDW niet meer weigeren een kenteken af te geven hier.
Meer over SVA vindt je op mijn site over het bouwen van Cobra’s, er is een compleet hoofdstuk aan gewijd met zeer veel info en adressen.
Overigens kun je een one-off ook bij de RDW ter keuring aanbieden, de auto wordt dan gekeurd en beproefd in Lelystad op de RDW testbaan; meer info op de RDW site, de kosten plusminus € 1000,=
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.