Wat een fantastische schemerfoto’s!! In één woord: geweldig.
Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind zwarte velgen op een BX niet echt mooi staan.
Maar goed, het gaat erom dat jij het mooi vindt. Verder is het echt een BX in nieuwstaat (op de foto’s) en daarom mogen er meer foto’s van volgen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ziet er goed uit hoor Wouter
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Haha thanks Wout, was opzich zelf ook wel tevreden met de foto’s. Wil binnenkort nog een keer (wanneer er nieuwe kentekenplaten met duplicaatcode opzitten) een fotosessie met m’n vaders fototoestel mee houden.
Dat je de velgen niet mooi vind kan ik best begrijpen, mijn ouders (ook redelijk BX fan) vinden het ook niet echt mooi, die houden meer van simpelere velgen (Deauville etc.)
@ SS90: thanks, ik ben er ook erg blij mee
Ziet er leuk uit!
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ik ben zelf niet zo’n fan van rood op een BX, of van BX’en ‘verbouwen’, maar de zwarte velgen, de spoiler en de donkere achterlichten maken het toch wel af! Ziet er goed uit!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Poekoek schreef:(wanneer er nieuwe kentekenplaten met duplicaatcode opzitten)
Ojee, wat is er gebeurd?
Ik ben benieuwd naar een nieuwe fotosessie. Als je al zulke schitterende foto’s weet te maken met je eigen camera, ben ik benieuwd wat je vader voor camera heeft.
Ami 8 Club (1970)
- BX 16V MK2
@ japv: dat is eigenlijk een heel groot compliment haha, dankje
@ XBXG: vorige eigenaar kon de papieren niet vinden, dus er zijn al nieuwe papieren besteld toen (heb ik ook in bezit, logisch). Nu komen er van die platen met een 1tje op, maar die ga ik denk ik even ontdoen van de zwarte lak zodat de opgelegde letters straks weer mooi uitkomen. Die komen er trouwens past op als ik weer een BX Club plaathouder heb weten te bemachtigen voor de achterste kentekenplaat.
Ik heb zelf trouwens een vrij standaard Nikon 3200 Coolpix, maar ik moet er bij zeggen dat ik al zo’n 5,5 jaar digitaal fotografeer en de trucjes qua compositie wel enigzins door heb gekregen (al zeg ik het zelf). Mijn vader heeft een Nikon D70s met 18-135 mm. objectief. Mits je er mee overweg kunt erg geschikt voor mooie plaatjes
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooi zeg, velgen staan er erg goed op!
Succes verder natuurlijk…
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Poekoek schreef:@ XBXG: vorige eigenaar kon de papieren niet vinden, dus er zijn al nieuwe papieren besteld toen (heb ik ook in bezit, logisch). Nu komen er van die platen met een 1tje op, maar die ga ik denk ik even ontdoen van de zwarte lak zodat de opgelegde letters straks weer mooi uitkomen.
Dan krijg je zoiets als dit:
Let er wel op dat dit officieel niet mag, want je mag überhaupt niet aan je GAIK-platen lopen prutsen.
Wel jammer van zo’n duplicaatcode. Het ontsiert om de een of andere reden toch een auto.
Ami 8 Club (1970)
- BX 16V MK2
Jep, ik weet dat het niet helemaal mag, maar dat moet dan maar. Voor de APK weer even inkleuren met zwarte stift en ook gewoon altijd zo’n ding in je auto leggen, voor het geval dat Ik neem ze trouwens wel met dikke letters, dat vind ik altijd wel chic staan.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Mooie wagen hoor, en die velgen vind ik perfect bij het rood.
Als je kentekenplaten laat maken, kun je dan niet even aan die jongens vragen je duplicaatcode niet zwart te maken? Als je de verf er af krabt, beschadigt het volgens mij vrij makkelijk…
Bedenk je wel dat de duplicaatcode ook van plastic zal zijn hè.
Ami 8 Club (1970)
- BX 16V MK2
Dat is het juist, dat is niet zo. Heb je van die mooie dikke letters, heb je zo’n geslagen 1’tje er tussen zitten
@ C15GV: forummer Chevron heeft het ook bij zijn auto, hij weet ongetwijfeld hoe het goed gaat!
Alvorens je dure platen laat maken die je eigenlijk niet wil: volgens mij is de duplicaatcode niet langer verplicht op je kentekenplaten…
Weet het bijna zeker, maar heb nu de fut niet om het even na te zoeken, dus dat moet je even zelf doen?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- BX 16V MK2
Ik wilde je gaan tegenspreken, maar ik zie net dit item op de RDW site: Bijzonder interessant, alhoewel het 1tje natuurlijk nu al op de papieren staat en ik ‘m dan misschien alsnog wel krijg.
Het persbericht is van midden maart, dus er is kans dat het er door is voordat ik nieuwe platen wil hebben (APK, eind november)