Totaal aantal Berichten: 129
- C5 2.0HDI 140pk millenium
heb hem binnen navteq2008-2009 benelux
heb er zelf mee gestoeid en er nu 4-1-2009
flitspalen op gekregen
hij werkt super.
met flitspaal icoon echter geen geluid
maar wel duidelijk
zoekezoekezoeke dewegvindenisnietmoeilijk.iso
veel sucses allemaal
[Edit MOD] Link gewist, het is hier niet toegestaan om software aan te bieden c.q. verspreiden.[/mod]
Totaal aantal Berichten: 397
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Ik gebruik een Navigon navigatiesysteem, dit werkt ook op Navtec ( en Tele Atlas) software. Geen problemen bij de flitspalen en de roodlichtcamera’s.
De dame waarschuwt me keurig met de tekst “let op, gevaarlijk punt”, vind ik wel een goeie voor mijn portemonee
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
klopt maar navigon werkt met een andere navigator programma
en navteq kan ook geen geluid geven bij orginele pio’s
wat raar krijg helemaal geen pm bij dit forum
dacht dat er wel meer mensen zouden zijn die dit zouden willen??
groet een c5 rijder
Totaal aantal Berichten: 229
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Heb je de fabrieks navigatie in jouw C5? Ik rij zelf de C4 excl uit jan 2006 met fabrieks navigatie, daarbij zijn destijds cd’s 2005 geleverd. Ben benieuwd of het bestellen van de nieuwe CD’s met flitspaal waarschuwing voor mij nuttig is.
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5
ja is gewoon fabrieks navigatie op mijn c5
had er ook cd bij van 2005 maar dat zijn dan de kaarten van 2004
deze is wel ff 5 jaar jonger he
zeker met de nieuwe snelwegen op dit moment.
Even een korte vraag.
Mijn C5 PH3 heeft de europakaarten van 2007/2008 erop. Nu kwam ik op FTD de Benelux kaarten 2008/2009 tegen. Kan ik zonder problemen updaten zonder dat ik de rest van europa (met de oudere kaarten) verlies?
Alvast bedankt!
Yep, hier en daar over gelezen en dat kan. De rest blijft dan gewoon.
Groet
Helaas heb je dan niets aan die flitspalen. De RT4 ondersteunt de POI categorie flitspaal niet (meer). De normale oplossing voor RT4 gebruikers is dat ej een anbdere POi categorie opoffert (bv parkeergarages) voor de flitspalen.
Overigens is er ook een mogelijkheid voor de 2007/8 kaarten om een specifieke kaartloader op de RT4 te laden die dat wel mogelijk maakt .
Zie hiervoor rt3mapeditor.eurovan2.com/userGuideRTxMapEditor-en.pdf
voor een beschrijving hoe dit mogelijk is met 0.5.0.0 Wat ik ervan begrepen heb lukt dit dus niet met 2008/9
Gelukkig ondersteunt de RT3 ze wel gewoon. Met veel plezier heb ik al flitspalen op al mijn kaarten, ook de 2008/9 versie. Ook voeg ik aan andere POI categorieen wel mijn eigen POIs toe, zoals goedkope tankstations, wijnboeren waaar ik geweest ben, interessante plaatsen, accomodatie, restaurants etc. Maar dus alles binen reeds bestaande POI categorieen.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Ik heb een C5 PH3 met navigatie af-fabriek. Daar staat alles op de harddrive. Kan ik in dat geval ook zelf de kaarten updaten met CD? Of moet dat softwarematig door de dealer gedaan worden?
Yep, je koopt simpelweg de CD van dat land (of de set van heel europa) en dat deel wat je erin stopt (bvb Benelux) wordt geupdate. De rest blijft.
Heb je daar toevallig zelf ervaring mee (installeren via CD bij de Navidrive met harde schijf)?
Krijg je bv een handleiding bij de CD of spreekt het allemaal voor zich?
RT3 2008-2009
Gevonden !!!!
Eindelijk als torrent beschikbaar inclusief de flitspalen (zeker op twee van de meest bekende torrentsites ). Afgelopen nacht gedownload (ging zeer snel, blijven seeden dus) en morgen uitproberen.
Hoort ervan of alles werkt. Ik blijf voorlopig ook seeden.
PhilSat
Castille schreef:Ik heb een C5 PH3 met navigatie af-fabriek. Daar staat alles op de harddrive. Kan ik in dat geval ook zelf de kaarten updaten met CD? Of moet dat softwarematig door de dealer gedaan worden?
Castille,
Hoewel niet zeker dacht ik dat je de C5 PH3 (als er dus een RT4 inzit) zelfs met een USB-stick kunt updaten. Nog makkelijker dus.
Groet
PhilSat.
Hi,
‘2008-2009 + flitspalen’ gedownload, gebrand en geprobeerd. Het werkt !!!
Nogmaals dank.
Er is echter een probleempje, de nieuwe verlengde A4 (bij Bergen op Zoom) staat er nog niet op, terwijl deze weg toch echt eind 2008 al gereed was.
Jammer.
Groet
PhilSat
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
De torrent heb ik inmiddels ook gevonden. Vanavond thuis even sponzen.
Volgens mijn informatie is het toch een kwestie van de CD erin, de nav herkent de nieuwe software en vraagt om te vernieuwen?
Hoe lang duurt de update?
Op het eurovan forum is nu de maker van de rtxmapeditor (het progje waarme je de flitsers inlaadt) beizg met een hack waarmee de RT3ev en RT4 ook kunnen waarchuwen bij een flitspaal.
Helaas niet voor de RT3. De RT4 is nl. makkelijker te manipuleren omdat op de harde schijf ook de besturingsdata staat. Vandaar ook dat men daar al de seting heeft gevonden om de snelheidslimiet van de video ingang eraf te halen.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100