Ook al heb je een AX van 100€, je wil hem vast niet kwijt.
Heeft er iemand ervaring met een GPS tracker?
Met het registreren van je eigendom.?
http://www.securitywebshop.nl/autobeveiliging
Wat is mijn Berlingo nog waard? Ik wil hem niet zomaar kwijt.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ze hebben met dat systeem dit weekend nog een vrachtwagen opgespoord die was gestolen. Vrachtwagen en de voorraad koffie twv 76.000 Euro terug. Alleen de daders niet…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar ervaringen met dit (of een vergelijkbaar) apparaat… Het spreekt me wel aan dat je geen abonnementskosten moet/hoeft te betalen.
Tis wel duur, maar als onze CX straks klaar is, is het me dat wel waard.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- C15 GV (Grand Volume)
alleen zie ik deze niet helemaal, quote van securitywebshop.nl
securitywebshop.nl schreef:7. heeft 4 extra draden: 3 detectiedraden voor deur/raam, glasbreuk, bilgewater...
Is dat misschien Belgisch, ‘bilgewater’?
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
25trd schreef:Is dat misschien Belgisch, ‘bilgewater’?
Bilgewater is een mengsel van water en olie dat ontstaat in de machinekamer. Bilgewater mag niet geloosd worden en moet worden ingezameld bij daartoe bevoegde inzamelaars.
www.rnews.be schreef:Adinkerke - Op de A18 in Adinkerke heeft de politie van de zone Westkust maandagmorgen na een achtervolging een Pool gearresteerd die op de vlucht was geslagen nadat hij met een gestolen vrachtwagen tegen een vangrail was beland.
Dat bevestigt de politie. De Pool had eerder ‘s nachts met enkele kompanen een zware machineroof gepleegd in een verhuurbedrijf in Brecht.
Bij Riba-Rent in Brecht werden in de nacht van zondag op maandag een vrachtwagen met betonpomp, een hoogtewerker en twee graafmachines gestolen. De diefstal werd maandagmorgen rond vijf uur opgemerkt. Onmiddellijk werd via een satellietsysteem geprobeerd de gestolen vrachtwagen te lokaliseren. Het voertuig reed op dat moment via de snelweg in de richting van Frankrijk. De bedrijfsleider alarmeerde de politie.
Op de A18 zette de politie van de zone Westkust de achtervolging in op de gestolen vrachtwagen. De Poolse chauffeur kreeg het daardoor kennelijk op de heupen en verloor de controle over het stuur. De vrachtwagen belandde tegen de vangrail. De chauffeur zette het op een lopen maar kon worden ingerekend. De man werd ter beschikking gesteld van het parket. (Belga)
Het is mede door dit voorval (half jaar geleden) dat mijn interesse is aangewakerd.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
paso schreef:www.rnews.be schreef:Adinkerke - Op de A18 in Adinkerke heeft de politie van de zone Westkust maandagmorgen na een achtervolging een Pool gearresteerd die op de vlucht was geslagen nadat hij met een gestolen vrachtwagen tegen een vangrail was beland.
Dat bevestigt de politie. De Pool had eerder ‘s nachts met enkele kompanen een zware machineroof gepleegd in een verhuurbedrijf in Brecht.
Bij Riba-Rent in Brecht werden in de nacht van zondag op maandag een vrachtwagen met betonpomp, een hoogtewerker en twee graafmachines gestolen. De diefstal werd maandagmorgen rond vijf uur opgemerkt. Onmiddellijk werd via een satellietsysteem geprobeerd de gestolen vrachtwagen te lokaliseren. Het voertuig reed op dat moment via de snelweg in de richting van Frankrijk. De bedrijfsleider alarmeerde de politie.
Op de A18 zette de politie van de zone Westkust de achtervolging in op de gestolen vrachtwagen. De Poolse chauffeur kreeg het daardoor kennelijk op de heupen en verloor de controle over het stuur. De vrachtwagen belandde tegen de vangrail. De chauffeur zette het op een lopen maar kon worden ingerekend. De man werd ter beschikking gesteld van het parket. (Belga)
Het is mede door dit voorval (half jaar geleden) dat mijn interesse is aangewakerd.
Ja leuk, ter beschilking gesteld aan het parket, dader bekend de diefstal en word vervolgens op vrije voeten gesteld want ja we hebben toch zijn verklaring….. duh??
Goed het is even slikken voor de aanschaf, maar hoe hard sla je jezelf voor je hoofd als je het wilde kopen maar toch maar even gaat wachten op alle reacties. Binnen onze wereld (de installatiebranche) zijn dit soort apparaten al jaren gemeengoed icm mobilewerkbon en navigatie. De investering was binnen 1,5 jaar terugverdient + het leverde ook nog een aantal leuke feitjes t.a.v. iets te vrije werknemers op (maar dat even terzijde)
Vraag blijft altijd hoe krijg je je auto terug….... en dan komt 1 vraag weer boven, van wie krijg je dan de pecunia?, mijn ervaring met gestolen auto’s is niet best, eer men actie onderneemt zijn ze de duitse grens over en 8 uurtjes later de poolse. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, wil je zo’n ding koop hem dan, elke dag langer gewacht is weer een kans voor het gilde
Totaal aantal Berichten: 397
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Er zijn systemen op de markt die hetzelfde doen maar wel veel minder kosten, kijk maar eens hier:
* GPS Tracker met 12v oplader en prepaid sim kaart (€ 10,- beltegoed).
Bij de gps tracker zitten de volgende accessoires:
o GPS Tracker
o 12V oplader
o Li-ion accu
o SIM kaart
o Gebruiksaanwijzing (in het Nederlands!!)
Prijs/stuk: €249,00
(€209,24 excl. BTW)
Bij wie?
Nee ik heb geen aandelen maar ik heb wel aan de wieg gestaan van de ontwikkeling van dit soort systemen. Heb zo’n systeem gekocht voor m’n schip.
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Je moet dus wel geregeld contact maken met je gps tracker, anders vervalt toch het beltegoed ? of is dat nu anders ?
Verder een zeer goed alternatief
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Volgens mij blijft dat beltegoed (KPN) gewoon geldig omdat er eens in de zoveel tijd een alivesein gegeven wordt. Dit weet ik niet helemaal zeker overigens. Maar ik bel wel een keer per maand of zo en dan gelijk maar wat meer beltegoed erop zetten.
Gert
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
- C15 GV (Grand Volume)
hoe lang gaat de accu van dit ‘goedkopere’ apparaat dan mee?
EDIT: ik zie dat je een 12 v snoertje erbij kan bestellen waarmee je `m aan je accu kan hangen…
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
25trd schreef:
hoe lang gaat de accu van dit ‘goedkopere’ apparaat dan mee?
EDIT: ik zie dat je een 12 v snoertje erbij kan bestellen waarmee je `m aan je accu kan hangen…
Er wordt inderdaad een voedinkje meegeleverd die het apparaat van stroom voorziet; werkt op 12-24 volt.
Gert.
Mark Nijenhuis schreef:25trd schreef:Is dat misschien Belgisch, ‘bilgewater’?
Bilgewater is een mengsel van water en olie dat ontstaat in de machinekamer. Bilgewater mag niet geloosd worden en moet worden ingezameld bij daartoe bevoegde inzamelaars.
Bielswater mag in sommige gevallen wel over de muur. Als het door een 15ppm separator heen is gegaan. In feite word het dan zo sterk verdunt dat de omgeving het in theorie kan verwerken. Het is niet mijn ding, ik pomp het liever de vuile olietank in bij de sludge en geef het af. (Helaas heb ik daar weinig over te zeggen )
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005