picassoke schreef:Ik geloof dat je in belgie je mistlichten voor mag aanzetten als je minder dan 100 m zicht hebt en die achter als je minder dan 50m zicht hebt.
Waarom rijden ze in belgie bij regen ook met de achtermistlichten aan?
Dat is toch zeer irritant voor de achterligger. Of is het verplicht?
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Sparks, zit jij over mijn schouder mee te kijken.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Vaak wordt dit ook gedaan in belgie, ik doe het soms ook bij zeer slecht weer. DIt wil zeggen dat je tegen 50km/h over de snelweg rijdt en je geen 20 m voor je kan zien. Dit komt zo 2-3 keer op een jaar voor in belgie. Dan zet ik het op want dan helpt het echt wel voor extra zicht.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
GrandPicasso schreef:Sparks, zit jij over mijn schouder mee te kijken.
Tja, soms kunnen meerdere mensen een gedachte hebben
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
picassoke schreef:Vaak wordt dit ook gedaan in belgie, ik doe het soms ook bij zeer slecht weer. DIt wil zeggen dat je tegen 50km/h over de snelweg rijdt en je geen 20 m voor je kan zien. Dit komt zo 2-3 keer op een jaar voor in belgie. Dan zet ik het op want dan helpt het echt wel voor extra zicht.
We hebben het wel over de achter mistlichten picassoke
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Niet alleen dubbelbeelden, maar ook dubbelzinnigheid bij de C4P
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Ik geloof dat ik de thread kwijt ben.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Oke, even de mist op laten trekken.
Het ging over mistlichten.
Sparks en ik willen weten waarom ze in belgie bij regen de ACHTER mistlichten ook aan doen.
Picassoke vertelt dat hij bij zicht van minder dan 50 m. zijn lichten aan doet, zodat hij een beter zicht heeft.
Ik maak hem duidelijk dat het over de ACHTER mistlichten gaat. (dan heeft hij voor toch geen beter zicht he?)
Maar Picasso denkt dat het over iets anders gaat. Maar ja, hij is een stuk jonger, en dan dwalen je gedachten wel eens af. Toch.
Ben je weer bij?
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 07-12-2008
- (Grand) C4 Picasso 1.6 hDif Eb6v Ligne Business
Ik wel in ieder geval
Helemaal als je bedenkt dat het draadje
Positieve en negatieve zaken aan een C4 picasso
heet
De Ford Capri gek van het citroën forum.
Had: C4 Grande Picasso Ligne Business 1.6 HDIf Eb6v (met NaviDrive RT5), Nocciola en een trekhaak.
Heb: Nog 2 maanden: Renault Megane GT-line 1.5 dCI (14%)
Moet: Op zoek naar iets anders
Wat is er dan positief aan negatieve zaken?
of euhhhhh
wat is er dan negatief aan positive zaken?
oke, oke, ik ben al weg.
Trusten.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Vandaar ook mijn fftopic emoticon
Gisterenavond iets raars: ik rij bij een stoplicht weg en vanaf dat moment leek het of er iets aan mijn band geplakt was. Een regelmatig gebonk onder de auto en een ‘tik’ op het stuurwiel. Bij de eerstvolgende parkeerplaats even gestopt, alle banden nagevoeld, maar niets gevonden.
Bij het wegrijden was alles weer normaal
GrandPicasso schreef:picassoke schreef:Ik geloof dat je in belgie je mistlichten voor mag aanzetten als je minder dan 100 m zicht hebt en die achter als je minder dan 50m zicht hebt.
Waarom rijden ze in belgie bij regen ook met de achtermistlichten aan?
Dat is toch zeer irritant voor de achterligger. Of is het verplicht?
Het staat in de wegcode dat het mag (bij erge regenval). Beetje meer afstand houden maakt het veel minder irritant.
Maar dit is allemaal off topic
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
GrandPicasso schreef:Oke, even de mist op laten trekken.
Het ging over mistlichten.
Sparks en ik willen weten waarom ze in belgie bij regen de ACHTER mistlichten ook aan doen.
Picassoke vertelt dat hij bij zicht van minder dan 50 m. zijn lichten aan doet, zodat hij een beter zicht heeft.
Ik maak hem duidelijk dat het over de ACHTER mistlichten gaat. (dan heeft hij voor toch geen beter zicht he?)
Maar Picasso denkt dat het over iets anders gaat. Maar ja, hij is een stuk jonger, en dan dwalen je gedachten wel eens af. Toch.Ben je weer bij?
Voor alle duidelijkheid ik had het wel degelijk over de mistACHTERlichten.
Ik bedoel ermee dat je beter zichtbaar bent voor je achterliggers.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Ik ben weer bij , dank voor je uitleg Grandpicasso, ik kan weer.
Vanmorgen ook mijn mistlampen niet aangedaan, wel een tijdje achter een c4GP aangereden met zijn achterlampen, ik moest direct aan deze thread denken en bevestig jullie nogmaals dat ze ook achter fijner zijn om naar te kijken als zze uit zijn dan dat ze aan staan, sjee wat een felle dingen die er niet uit zijn door mijn voorruit
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus