Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
hendrik69 schreef:Vind het maar een raar verhaal. Waar heb je haar laten keuren? Dealer of andere garage cq werkplaats? Normaliter is de keurmeester een mecanien die ook repareert en weten ze verdomd goed van de hoed en de rand. Vage verhalen zijn er om extra geld te verdienen?
Anders ik wel.. Als je ziet waarop de Xant op afgekeurd is: echt belachelijk. Ik ga volgende keer naar een APK-keurstation. Eerst maar eens morgen onder de wagen kijken.
Se concentrer sur l’essentiel
- C5 2.0 Break Exclusive
Gisteren de Xantia op bokken gezet en wéér niets gevonden. Veertjes zien er goed uit en kan mij niet voorstellen dat de pakking lekt. Mijn hand op de uitlaat gehouden en niets gehoord (blijft een kunst want er zit behoorlijk wat kracht in de uitlaat). Wel hoor ik een roffel bij koude start, maar dat kan ik mij evengoed verbeelden: op een gegeven moment hoor je alles. Donderdag ga ik met haar op APK, maar dan wel naar een keuringsstation en niet meer naar de dealer. Die ga ik mooi afbellen.
Ik houd jullie op de hoogte.
- C5 2.0 Break Exclusive
1 jaar APK!!
APK keuringsstation keurt haar gewoon goed. 2 stadslichtjes vernieuwd, that’s it..
“geen bijzonderheden”, “Ziet er goed uit” en: “verwacht ook volgende keer geen problemen”.. zo zei de APK-meester..
Wel heb je ooit. Die gasten van de dealer waren gewoon uit op mijn centjes..
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
De dealer hanteerde het motto “creëer je eigen werk” ofzo? Hoe dan ook, gefeliciteerd met je APK!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
- C5 2.0 Break Exclusive
De dealer schatte de reparatie op zo’n dikke €200,-.. Mijn voorgevoel is iig goed functionerend
Jaja.. Zware tijden voor die jongens..