RTxMapEditor en Navidrive RT5
wydrie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 05 maart 2009 04:16 PM

Ik ben nieuw in dit forum maar probeer mij al enige tijd te verdiepen in het gebruik van RTxMapEditor in combinatie met de Navidrive RT5. Ik krijg a.s. woensdag waarschijnlijk mijn nieuwe C4 Grand Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business. Ik heb wat vragen:

1. Weet iemand wanneer de nieuwste versie van RTxMapEditor 6 uitkomt.
2. Is het mogelijk om hiermee de laatste kaarten 2008-2009 te bewerken.
3. Heeft iemand ervaring of weet iemand of het mogelijk is aan eigen POI’s eigen gemaakte of gemodificeerde iconen te hangen, nu moet je gebruik maken van de iconen van het systeem zelf en dat dekt vaak de lading niet.
4. Is het mogelijk om alleen POI’s te updaten ipv de totale Map.
5. Kan het updaten ook goed fout gaan en wat dan te doen.
6. Hoe kan ik achter mijn versie (bv versie 8.10D-R11 ) komen.

Profiel  

snarf54
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 226

Gepost: 05 maart 2009 09:25 PM
  [ # 1 ]

Welcome to the club!
Zelf rijd ik sinds 4 weken dezelfde auto/uitvoering.

1. is mijn niet bekend en zal je planete-citroen.com moet volgen of de website van de persoon die deze maakt. zie  

2. mij niet bekend wel heb ik gelezen dat het mogelijk zou zijn zaken te uploaden via usb zonder de kaart te patchen.

3. weet ik ook niet wel heeft men flitser icoon gemaakt deze heb ik via usb erin gezet dus zonder de kaart te patchen

4. als flitsers als poi toegevoegd kunnen worden zullen andere poi’ s ook wel mogelijk zijn. me dunkt dat er dan een script voor moeten zijn.

5. ja dat is de grote vraag. als je op de site van pietcasso kijkt kan je handleiding vinden hoe een backup te maken e.d. wellicht kan je daar wat mee.

6. via menu scherm diagnose e.d. wel wat doorklikken.

In de topic ervaringen met RT5 staat bijna alles al beschreven dus als daar even kijkt zal je veel info vinden.

C4 Grand Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business
Nocciola achteraf demontabele trekhaak, xenon, leer (sinds 12.2.09 op weg)

Profiel  

xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 13 maart 2009 10:00 PM
  [ # 2 ]

kaarten

Hallo iedereen

als je je systeem info wilt weten moet je de menu knop een paar sec ingedrukt houden en dan word alles duidelijk

de nieuwste rt systemen met bluetooth zijn super in het gebruik ook de nood en SOS functie of te wel het Urgance systeem werken perfect alleen weten veel mensen hier niet van, dit is een gratis nood systeem dat ivm een aanrijding automatisch de nooddiensten via citroen urgance inschakeld.

mocht iemand intresse hebben in de 2008/2009 kaart versie voor zijn RT navi systeem stuur me dan maar een bericht en dan help ik je verder

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  

snarf54
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 14 maart 2009 04:59 PM
  [ # 3 ]

@xsara-vts

Als er straks nieuwe kaarten beschikbaar zijn moet we als forumleden maar eens contact houden.
geen idee wanneer deze uit zullen komen.
vermoed na de zomer aannemende dat er ieder jaar 1 versie uitkomt…

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 14 maart 2009 06:31 PM
  [ # 4 ]

Wat ik op Bittorrent en in de newsgroepen al ben tegengekomen zijn de 2008-2009 kaarten van de Benelux en Iberia (Spanje en Portugal).

Profiel  

xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 17 maart 2009 11:34 PM
  [ # 5 ]

In beheer: Benelux 2008-2009
          Duitsland 2008-2009
          Spanje/protugal 2008-2009 (komt er aan)

zijn er vragen hoor ik het wel. Rolling Eyes

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  

edkreuk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43

Gepost: 18 maart 2009 10:43 AM
  [ # 6 ]

Re: kaarten

xsara-VTS schreef:

Hallo iedereen

als je je systeem info wilt weten moet je de menu knop een paar sec ingedrukt houden en dan word alles duidelijk

de nieuwste rt systemen met bluetooth zijn super in het gebruik ook de nood en SOS functie of te wel het Urgance systeem werken perfect alleen weten veel mensen hier niet van, dit is een gratis nood systeem dat ivm een aanrijding automatisch de nooddiensten via citroen urgance inschakeld.

mocht iemand intresse hebben in de 2008/2009 kaart versie voor zijn RT navi systeem stuur me dan maar een bericht en dan help ik je verder

Werkt de noodfunctie ook ism de BT of moet je hiervoor wel een simkaart hebben. Ik had het idee dat min RT5 steeds naar de SIM kaart zoekt als je op deze knop drukt.

Profiel  

ANW
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

Gepost: 25 maart 2009 12:14 AM
  [ # 7 ]

Re: kaarten

xsara-VTS schreef:

Hallo iedereen

Even over de BT: bij mij werkt het slecht. Verbinding valt regelmatig weg en als ik harder dan 80 rij ben helemaal niet meer te verstaan. De telefoon die ik gebruik: HTC s730. Ik heb nu maar weer een sim in de Rt5 geplaatst, dit werkt wel uitstekend. Wat doe ik verkeerd?

groet, Ernst

Grand Space Tourer, automaat, 2019

Profiel  

snarf54
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 25 maart 2009 12:22 AM
  [ # 8 ]

Hoort deze discussie wellicht in de topic “Ervaringen RT5”..

Ja ik herken dit wel. Mijn vrouw belt met een Nokia 6230i (die wel synct) en is idd slecht te verstaan.

Bijna altijd gebruik ik zelf de 2e sim met idd nadeel dat je soms vergeet na uitstappen je handset weer “in de lucht “te brengen.

Heb misschien hier in het forum wel eens gelezen dat er iemand een BT update bij de dealer had laten doen.

Mocht dit idd juist zijn, zou de betreffende persoon zo vriendelijk zijn dit hier nog even te posten wellicht kunnen we dan gezamelijk Citroen en haar dealers over aanspreken (lijkt me wel een klein email bommetje naar Citroen…).

Met de dua sim werkt het zeer goed. Ik kan de tegenpartij zeer goed verstaan en naar men zegt mij ook. Was 1 1/2 week terug in Fr en heb een 1/2 uur met een familielid gebeld. Of hij naast me stond…

Profiel  

macfocus
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158

- (Grand) C4 Picasso 1.6 hDif Eb6v Ligne Business
Gepost: 25 maart 2009 12:49 AM
  [ # 9 ]
snarf54 schreef:

Hoort deze discussie wellicht in de topic “Ervaringen RT5”..

Ja ik herken dit wel. Mijn vrouw belt met een Nokia 6230i (die wel synct) en is idd slecht te verstaan.

Bijna altijd gebruik ik zelf de 2e sim met idd nadeel dat je soms vergeet na uitstappen je handset weer “in de lucht “te brengen.

Heb misschien hier in het forum wel eens gelezen dat er iemand een BT update bij de dealer had laten doen.

Mocht dit idd juist zijn, zou de betreffende persoon zo vriendelijk zijn dit hier nog even te posten wellicht kunnen we dan gezamelijk Citroen en haar dealers over aanspreken (lijkt me wel een klein email bommetje naar Citroen…).

Met de dua sim werkt het zeer goed. Ik kan de tegenpartij zeer goed verstaan en naar men zegt mij ook. Was 1 1/2 week terug in Fr en heb een 1/2 uur met een familielid gebeld. Of hij naast me stond…

Dat was ik Snarf.

Dijkstra Almere heeft telefonisch gemeld dat er een Bluetooth update zou zijn.
Heb alleen gezien werkweken van 90 uur nog geen tijd gehad… Rolling Eyes

Maar ik zou zeggen, iedereen mailen naar citroen NL en de dealers

De Ford Capri gek van het citroën forum. cool smirk

Had: C4 Grande Picasso Ligne Business 1.6 HDIf Eb6v (met NaviDrive RT5), Nocciola en een trekhaak.
Heb: Nog 2 maanden: Renault Megane GT-line 1.5 dCI (14%)
Moet: Op zoek naar iets anders

Profiel  

snarf54
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 25 maart 2009 12:55 AM
  [ # 10 ]

Heel attent Macfocus.

Denk je dat je de betreffende dealer kunt vragen wat de update inhoudt ?
Dan kunnen we het wat gerichter voorleggen aan Citroen NL en de dealers.

Profiel  

edkreuk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43

Gepost: 25 maart 2009 10:46 AM
  [ # 11 ]
snarf54 schreef:

Heel attent Macfocus.

Dat zou erg handig zijn, want bij mij werkt de BT nog steeds zwaar k… Valt uit, mensen bellen en horen mij niet, gekraak etc etc etc. Citroen heeft reeds een Siemens microfoon erin geplaatst maar dat is ook niet de oplossing.

Profiel  

macfocus
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158

- (Grand) C4 Picasso 1.6 hDif Eb6v Ligne Business
Gepost: 27 maart 2009 12:39 AM
  [ # 12 ]
snarf54 schreef:

Heel attent Macfocus.

Gezien mijn huidige werkdruk (80 uur de week) is mijn bluetooth even geen prio… (Geen onwil)

Dus ff zelf bellen met je dealer vrees ik.

De Ford Capri gek van het citroën forum. cool smirk

Had: C4 Grande Picasso Ligne Business 1.6 HDIf Eb6v (met NaviDrive RT5), Nocciola en een trekhaak.
Heb: Nog 2 maanden: Renault Megane GT-line 1.5 dCI (14%)
Moet: Op zoek naar iets anders

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook