Totaal aantal Berichten: 11779
- Xantia TD SX
Arjan Verkade schreef:Oke, misschien toch voor de actie modellen een andere bank genomen…
Een GTi type 3 heeft geen zwarte stof. Het is een soort paars achterig..
In de zitvlakken zit wel zwart door het grijs heen.
Alleen de zijpanelen bestaan deels uit zwart, dat is soort harige stof
TZx principe, die harige stof?... Inderdaad zag ik, in vol zonlicht, een roodachtige gloed bovenop de rugleuning van mijn GTi-achterbank. Chic-stof matcht daar wél bij trouwens.
Ik vind dat Image-interieur erg netjes bij een grijze Break! Heb je nog iets speciaals in gedachten om de gaten in de achterpanelen te maskeren?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27930
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nee de panelen op een GTi hebben soort stof dat je ook op een mat zou kunnen vinden, het is best hard
Maar dat deel is wel zwart.
- Xantia TD SX
Dat bedoel ik; zit althans in de Zwarte TZD. Een gedeelte zwarte vloerbedekking/industrietapijt en een deel grijze TZx stof.
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Penny Lane schreef:
Ik vind dat Image-interieur erg netjes bij een grijze Break! Heb je nog iets speciaals in gedachten om de gaten in de achterpanelen te maskeren?
Derk
Ik zat te denken aan spiegeldoppen voor een scooter, eigenlijk doppen voor als je de spiegels er niet op hebt.
Eveneens ben ik tevens ook.
Arjan Verkade schreef:Een GTi type 3 heeft geen zwarte stof. Het is een soort paars achterig..
Het verkleurt idd heel snel naar iets paarsachtigs… Mede een reden waarom ik die bekleding niet mooi vind. Gefeliciteerd, Knäckor, was al een hele tijd een wens van je, toch?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
oudelut schreef:Gefeliciteerd, Knäckor, was al een hele tijd een wens van je, toch?
Dankjewel! Ja, ik wilde dit heel graag hebben. Ik zag dat je Elvin daarop had geattendeerd, dat zag ik vlak nadat ik hem de pb had gestuurd. Dus je attentie was helemaal terecht! Nu nog een stukje stof voor de armsteun.
Eveneens ben ik tevens ook.
- CX 25 GTi Turbo 2
oudelut schreef:Arjan Verkade schreef:Een GTi type 3 heeft geen zwarte stof. Het is een soort paars achterig..
Het verkleurt idd heel snel naar iets paarsachtigs… Mede een reden waarom ik die bekleding niet mooi vind. Gefeliciteerd, Knäckor, was al een hele tijd een wens van je, toch?
Hoort dat niet zo?
Zelfs op de plekken waar geen zon is heeft het gewoon die kleur
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ziet er fraai uit, knäckor!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Arjan Verkade schreef:oudelut schreef:Het verkleurt idd heel snel naar iets paarsachtigs… Mede een reden waarom ik die bekleding niet mooi vind. Gefeliciteerd, Knäckor, was al een hele tijd een wens van je, toch?
Hoort dat niet zo?
Zelfs op de plekken waar geen zon is heeft het gewoon die kleur
Volgens mij hoort het origineel echt wel donker-antraciet te zijn, op het zwarte af…? Het verkleurt inderdaad niet alleen waar de zon schijnt, denk dat de kleurstof domweg kracht verliest met de jaren of zo?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
oudelut schreef:Arjan Verkade schreef:oudelut schreef:Het verkleurt idd heel snel naar iets paarsachtigs… Mede een reden waarom ik die bekleding niet mooi vind. Gefeliciteerd, Knäckor, was al een hele tijd een wens van je, toch?
Hoort dat niet zo?
Zelfs op de plekken waar geen zon is heeft het gewoon die kleurVolgens mij hoort het origineel echt wel donker-antraciet te zijn, op het zwarte af…? Het verkleurt inderdaad niet alleen waar de zon schijnt, denk dat de kleurstof domweg kracht verliest met de jaren of zo?!
Hebben jullie het hier niet over de type 2 GTI bekleding met de welbekende visgraatmotief en o.a. de genoemde donkere banen aan de zijkanten, zoals die daarvoor ook in de Sport zat? Dat verkleurt inderdaad enorm, weet ik uit ervaring.. . Maar type 3 bekleding, zoals die ook bijv. in de Progress zit heb ik daar nog niet op kunnen betrappen. Ik begrijp het dus niet helemaal…
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Het interieur in mijn Progress is anders behoorlijk paars geworden op sommige plekken…..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Hoor dit niet gewoon paarsig te zijn, op plekken waar geen zon komt is het bij mij ook paar dus dat kan dan niet door de zon komen.
Het heeft ook wel een beetje me de vleug van het velours te maken. (en hoe je er dan weer tegenaan kijkt.)
De “zwarte” gedeelten van een serie 3 GTI / Progress interieur zijn bijvoorbeeld lang niet zo diep-zwart als die van serie 2 GTI / 16V.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- Xantia TD SX
Dat van mij is niet echt paars, maar bovenop de rugleuning van de achterbank zie je in het zonlicht wel een rode gloed… Heel weird
Derk
- CX 25 GTi Turbo 2
Tot nu toe hebben al die interieurs die ik heb gezien een soortgelijke kleur. Het hangt wel van de hoek af die je ziet. Mijn gevoel zegt toch echt dat het zo hoort.