Hello,
Hier zijn de mijne, feitelijk die van mijn vriendin
http://picasaweb.google.nl/bestelgeit/Citromobile2009?authkey=Gv1sRgCIicpv_Nya3TzwE#
Lid van CAMAC - Cercle des Amateurs de Miniatures Automobiles Citroën
Ik ga morgen…. neem wel filmcamera mee. eens kijken of ik wat kan klooien
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hier nog een paar plaatjes:
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Mijn allereerste CitroMobile is me zeer goed bevallen. Rond tienen aangesloten in de file op de afslag van de A27, en uiteindelijk een mooi plekje kunnen vinden op het voorterrein, temidden van een beige DS cabriolet, een Luxemburgse C6 en een fraaie SM, altijd fijn!
Op het parkeerterrein wat kiekjes geschoten, een rondje hindernisparcours in een CX gereden (3e overall geworden! ) en de kraampjes en stands binnen afgestruind. Her en der wat bekende koppen gesproken en o.a. Hilko’s Besje uitgebreid mogen aanschouwen (wat een schatje!). Na sluitingstijd nog een tijdje bij een groepje BX’en geweest, o.a. 3x Bleu Olympe naast elkaar en een volledig gerestaureerde Zwitserse type 1. Al met al zeer geslaagd, mede ook dankzij het geweldig mooie weer! Volgend jaar weer?
Le feauteaux: http://picasaweb.google.com/jochem.veenstra/CitroMobile2009#
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
dit was mijn eerste cimo en erg geslaagd, volgend jaar weer. ik was met hilko mee gereden in zijn besje, erg mooie bx hoor. verder binnen nog wat rond gelopen en buiten was natuurlijk ook genoeg te zien. ook nog even in de cx gereden maar ik geloof niet dat mijn tijd noemenswaardig was, rijd wel enorm lekker zo’n cx.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Had ik het toch goed gezien, ik heb nog een andere Duitse Bleu Olympe gefotografeerd. Blijft een mooie kleur….
japv schreef:Mijn allereerste CitroMobile is me zeer goed bevallen. Rond tienen aangesloten in de file op de afslag van de A27, en uiteindelijk een mooi plekje kunnen vinden op het voorterrein, temidden van een beige DS cabriolet, een Luxemburgse C6 en een fraaie SM, altijd fijn!
Op het parkeerterrein wat kiekjes geschoten, een rondje hindernisparcours in een CX gereden (3e overall geworden! ) en de kraampjes en stands binnen afgestruind. Her en der wat bekende koppen gesproken en o.a. Hilko’s Besje uitgebreid mogen aanschouwen (wat een schatje!). Na sluitingstijd nog een tijdje bij een groepje BX’en geweest, o.a. 3x Bleu Olympe naast elkaar en een volledig gerestaureerde Zwitserse type 1. Al met al zeer geslaagd, mede ook dankzij het geweldig mooie weer! Volgend jaar weer?Le feauteaux: http://picasaweb.google.com/jochem.veenstra/CitroMobile2009#
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Leuk die eerste indruk te zien
Vandaag zal ik ook die kant op.
Helaas niet met de citroen, maar das een heel storie verder
Wel met dit PSA geval waarschijnlijk.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Jazzper schreef:De CXclub die het bijzonder goed voor elkaar had m.i. had nog een mooi parcours. Ook daar aan meegedaan. Voor het eerst CX gereden. En ondanks de staat van de wagen ben ik om hoor
Dank voor het compliment! We hebben ons best gedaan, dus fijn dat dit opgemerkt wordt!
Van buiten ziet ze er idd niet zo mooi uit, maar van binnen en vooral technisch is ze wel in hele goede staat. De hele dag met allerlei mensen het parcours gereden en geen kik gegeven! Wij zijn trots op “onze” Prestige!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Ik heb alle foto’s verzameld (de links). Wat een boel!
hier houd ik het overzicht bij:
http://veerbol.blogspot.com/2009/05/citromobile-2009-geslaagd.html
momenteel:
en foto’s. Hier alle links die ik kan vinden van Citromobile 2009:
- foto’s van Jasper: 39 stuks
- foto’s van Wiebe: 41 stuks
- foto’s van Jochem: 95 stuks
- foto’s van 2vke: 186 stuks
- foto van Stan: 1 stuks
- foto’s van Ernst: 168 stuks & 139 stuks
- foto’s van FlyingDutchman: 125 stuks
- foto’s van Citrod: 17 stuks
- foto’s van beerpeet: 24 stuks
- foto’s van geit: 233 stuks
- foto’s van Martijn: 190 stuks
- foto’s van Stefaan: 250 stuks
op blog linkable uiteraard (kan dat niet copypasten helaas)
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Omdat er zó veel was heb ik me wat betreft de foto’s beperkt tot de GS en GS/A’s. Ik ging er stiekum al vanuit dat anderen heel veel mooie plaatjes zouden gaan schieten van alle andere bezienswaardigheden.
Alleen jammer dat er bijna geen foto’s gemaakt zijn op het parkeerterrein aan de andere kant van het gebouw. Daar stond ook nog heel veel moois…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
foto’s midfriesland toegevoegd! slim om 1 type te pakken.
sowieso wordt een fotoserie sterker naarmate hij kleiner is. Liever 20 superfoto’s dan 250 zo van de stick getrokken naar mijn mening.
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
update
onmogelijk dat je auto niet op een foto of filmpje staat. Na wat searches in picasa, flickr, youtube en de fora zit de teller nu op:
- foto’s van Jasper: 39 stuks
- foto’s van Wiebe: 41 stuks
- foto’s van Jochem: 95 stuks
- foto’s van 2vke: 186 stuks
- foto van Stan: 1 stuks
- foto’s van Ernst: 168 stuks & 139 stuks
- foto’s van FlyingDutchman: 125 stuks
- foto’s van Citrod: 17 stuks
- foto’s van beerpeet: 24 stuks
- foto’s van geit: 233 stuks
- foto’s van Martijn: 190 stuks & 1 stuks
- foto’s van Stefaan: 250 stuks
- foto’s van Wouter: 111 stuks
- foto’s van Rutgerrrr: 1 stuks
- foto’s van Ami_Archivaris: 43 stuks & ... stuks
- foto’s van Henk: 25 stuks
- foto’s van Rollo: 79 stuks
- foto’s van Bas: 144 stuks
- foto’s van Jaap: 65 stuks
- foto’s van Dennis: 16 stuks
filmpjes
- films van JanCees: 1, 2, 3
- films van VisaChrono: 1
http://veerbol.blogspot.com/2009/05/citromobile-2009-geslaagd.html
Ik heb ook nog wat fotootjes geschoten..