Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Nadat we eerst naar het noorden van Italië wilden (omgeving Ledromeer) is het toch weer Frankrijk geworden. Deze keer naar de Savoie, Lac d’Aiguebelette. Zowaar een natuurlijk meer en geen ondergelopen dal. Niet al te ver van Chambery en Grenoble. Lyon is niet al te ver weg (80km o.i.d.), kan ik die stad eindelijk eens bezoeken.
Ik weet nog niet of we met de Berlingo (ruimte) gaan of de Xantia (airco).
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Nadat we eerst naar het noorden van Italië wilden (omgeving Ledromeer) is het toch weer Frankrijk geworden. Deze keer naar de Savoie, Lac d’Aiguebelette. Zowaar een natuurlijk meer en geen ondergelopen dal. Niet al te ver van Chambery en Grenoble. Lyon is niet al te ver weg (80km o.i.d.), kan ik die stad eindelijk eens bezoeken.
Ik weet nog niet of we met de Berlingo (ruimet) gaan of de Xantia (airco).
Patrick
Xantia natuurlijk, lekker goedkoop dieselen, airco’tje erbij, en met wat stuwen past er ook voldoende in de kofferbak Kids nemen toch niet zo veel ruimte in beslag
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Vakantie.. Tjaaa,
Ik tuf voor mijn werk heel europa door.
Vanuit Duitsland (daar woon ik) naar franfrijk, belgië, nederland, oostenrijk, zwitserland, denemarken, italië, tsjechië, polen….etc..
Ben erg blij dat ik het kan doen met de XM td12…..
Martin.
- Ami Super
Simpele Ziel schreef:
Xantia natuurlijk, lekker goedkoop dieselen, airco’tje erbij, en met wat stuwen past er ook voldoende in de kofferbak Kids nemen toch niet zo veel ruimte in beslag
Verrek ja, de kinderen moeten ook nog mee….......
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Of de kofferbak, kan dat skiluik als doorgeefluik voor de pakjes Wicky en broodjes hagelslag dienen
Ex BX 16v, Ex AX GTI
waarschijnlijk naar Nieverance, ligt in de buurt van Mon Corniche vandaar wat uitstapjes van een dag maken
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
bretagne, over een dikke maand, en in september naar rome, maar dan niet met de 16v
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:bretagne, over een dikke maand, en in september naar rome, maar dan niet met de 16v
Misschien nog even een snelle verkantie tussendoor? ff naar het circuit in frankrijk met de 16v?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:hel1 schreef:bretagne, over een dikke maand, en in september naar rome, maar dan niet met de 16v
Misschien nog even een snelle verkantie tussendoor? ff naar het circuit in frankrijk met de 16v?
wanneer zou dat dan moeten?? ik hoef niet zo nodig op een circuit rondjes te rijden, dat is me dan net weer een stapje te ver. heb eergisteren op weg naar harm een porsche 944 gepest, dat dan weer wel. was zowiezo een dorstig ritje trouwens
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Simpele Ziel schreef:hel1 schreef:bretagne, over een dikke maand, en in september naar rome, maar dan niet met de 16v
wanneer zou dat dan moeten?? ik hoef niet zo nodig op een circuit rondjes te rijden, dat is me dan net weer een stapje te ver. heb eergisteren op weg naar harm een porsche 944 gepest, dat dan weer wel. was zowiezo een dorstig ritje trouwens
poe, weet ik zie niet, Citroën super sportive, even kijken op bxsportief.com
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
mssl schreef:hogervp schreef:
Verrek ja, de kinderen moeten ook nog mee….......
PatrickPsssssst…...skibox…heb je er ook geen last van !
Ja hallo zeg, waar moet ik mijn vrouw dan weer laten??
Patrick
- Ami Super
Simpele Ziel schreef:Of de kofferbak, kan dat skiluik als doorgeefluik voor de pakjes Wicky en broodjes hagelslag dienen
Wicky Bestaat dat spul nog trouwens??
Naar Kroatie. Maar eerst even mijn vakantievriendin in Zweden (Goteborg) ophalen. Daarna via Italie terug.
Totaal aantal Berichten: 397
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Naar Sardinië met de CX, de DS mag een jaartje thuisblijven.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
FLYING DUCKMAN schreef:Als het goed is staat die brug in Frankrijk toch, zijn ze vorig jaar nog met Top Gear heen geweest,
kijk maar even op google, is zelfs de langste brug ter wereld!
Die brug bij Millau is de moeite (en de 6 euro tol) meer dan waard. Als je uit noordelijke richting komt heb je een aantal kilometer van te voren even een spectaculair zicht op de brug. Na het tolplein krijg je een afrit naar een parkeerplaats, vanwaar je te voet naar de brug kan. Kan je mooi :photo :photo maken. Je moet er wel ruim voor het middaguur zijn, ivm de stand van de zon. Ben je te laat, heb je teveel tegenlicht; overbelichte luchten en dat soort dingen.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.