Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Goeie keuze hoor Een diesel zeker?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Uiteraard een diesel.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik zeg: doe het niet.
gewoon een fijn HDI tje in dit koetsje laten zakken.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Goeie keus, een Xantia Maar één ding hoop ik heel erg: dat dit Biksje een goed nieuw baasje krijgt die haar goed zal verzorgen.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
stoterstangen90 schreef:Ik zeg: doe het niet.
gewoon een fijn HDI tje in dit koetsje laten zakken.
Uiteraard zal ik mijn BX houden indien ik er geen liefhebber voor kan vinden. Pas dan zal ik overwegen om mijn eigen BX om te bouwen naar diesel.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Volgens mij kan je in BX met Carb voor zo’n 800 euro LPG laten inbouwen, dat lijkt me sneller en goedkoper op de lange duur.
Door het lage gewicht van de BX zal de wegenbelasting ondanks dat je geen G3 goedkeuring zal krijgen ook nog wel meevallen
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Hmmm, tegenstrijdige signalen. Laat in ieder geval je geluk niet bepalen door een stuk materie. Klinkt eigenlijk of ik dat voor mezelf schrijf.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Was het zó voorspelbaar?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Op Citromobile voor het eerst eens goed naar de Xantia gekeken. Waar ik op afknapte was de lelijke stoelbekleding en het saaie interieur,maar smaken verschillen.
Jammer dat je overstapt Wouter. Je blijft toch nog wel BXen fotograferen?
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.
Ik denk dat als jij de stoelbekleding van de Xantia van HogerPv ziet dat je wel anders praat!
De Xantia die ik op het oog heb, heeft nu juist een heel fraai interieur, maar dat terzijde.
Voorlopig heb ik de BX. Wanneer ie niet wordt verkocht, houd ik ‘m lekker. Dit ook vanwege een nieuwe baan (waarschijnlijk).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Bart1989 schreef:Ik denk dat als jij de stoelbekleding van de Xantia van HogerPv ziet dat je wel anders praat!
Klopt: foto.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX