Gaaf! Daar kun je mooi meetingterreinen schoonhouden.
Ik zie ‘m zo al op Citromobile rondrijden….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Poekoek schreef:
Sprakeloos !!!!!, en met stomheid geslagen. wat is dit vreselijk mooi.
Het is dat meneer balkenende ons nederlanders zo slecht bedeeld anders had die meteen voor de deur gestaan….
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
En dit is volgens mij ook wel bijzonder:
Kwijl: de ultieme BX Leader.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wow, een leader diesel
maar moet zeggen dat ik de mijne uiterlijk in mooiere staat vind. ops:
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Poekoek schreef:En dit is volgens mij ook wel bijzonder:
haha.. gisteren nog gezien
.....op de sloop
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
*jeuk* http://www.leboncoin.fr/vi/9345861.htm?ca=12_s
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Deze Ami Super Break al eens langsgekomen ? Ziet er erg leuk uit
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Totaal aantal Berichten: 2502
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Díe is mooi zeg.
Hier nog een GSA Break Cottage met wat klein probleempjes. Een LHM-lek op een retourleiding en een stukke synchronisatie van de 3e versnelling: http://leboncoin.fr/vi/9233001.htm?ca=12_s
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Ook al zou de AMI zo goed als “splinternieuw” zijn, dan nog is 14000 Euro een hele hoop geld.
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Ja dat vond ik dus ook
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Er worden volledig, maar dan ook echt tot in de puntje gerestaureerde eenden verkocht voor over de 10.000 Euro. En dan nog is dat geen vetpot t.a.v. de uren die er in zitten. Dus, je mag wat mij betreft zoiets vragen. Maar….
Ik ken deze Ami, ik heb hem bekeken toen hij afgebouwd werd. En hij is inderdaad erg strak. Wat echter op de foto’s niet opvalt, is dat hij verreweg van origineel is! Er zit namelijk metalic lak op!
Werkelijk waar, het is geen porum. Als je dan zoveel geld en tijd steekt in zo’n wagen, dan zou ik in ieder geval een originele kleur kiezen. En dan zou de wagen de vraagprijs in mijn ogen best wel enigzins kunnen benaderen….
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Patje je mag na een restauratie niet verwachten dat je al je uren betaald krijgt, tenzij je in opdracht restaureert, dan is het misschien nog wat anders.
Eenden zijn een heel ander verhaal; iedereen van mijn generatie heeft wel eens een tijdje in een eend gereden. Pure nostalgie dus voor de babyboomers
Dat zijn meestal ook mensen die een goeie loopbaan hebben gehad en het wel leuk vinden om er een retestrakke eend bij te hebben voor de fun, en die mag dan best wat kosten. Die eenden worden ook voor die prijzen wel verkocht maar een Ami? € 14000,= komt overeen met een vraagprijs in harde oude guldens van 30.800,=, daar kocht je in die tijd een nieuwe Jaguar voor.
Maar goed als iemand het geld er voor over heeft moet ie hem wat mij betreft vooral kopen.
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zie niet helemaal in waarom het met eenden een ander verhaal zou moeten zijn. Een Ami is ook pure nostalgie, en nog eens een stukje unieker ook. En iets unieks mag pegels kosten.
Maar we zijn het eens, het is een flinke prijs. En het is moeilijk om je uren uit restauratie terug te krijgen.
Ik verbaas mij er over dat hij nu al te koop staat. Afgelopen zomer kwam hij pas bij de spuiter vandaan. En ik kan mij niet voorstellen dat je hem in deze kleur laat spuiten als je het voor de handel doet.