PrutsyLJ schreef:Thiezz schreef:komt hier toevallig nog een na-calculatie van? ben wel heel benieuwd naar hoeveel er nu in die bx is gestoken en hoeveel een uiteindelijke taxatiewaarde zal zijn.
Komt tie:
Aanschafprijs: te hoog
Bakwissel 1: gratisch
Bakwissel 2: Patat + spareribs
Bakwissel 3: kansloos duuah
Bakwissel 4: kansloos duuah
Overig onderhoud: kansloos duuahConclusie: kansloos duuah.
haha nou doe mij die 2e maar dan
btw gaaf bxje die 16v van jou prutske
Prutske? En ja, mijn BX is idd een zeer geile roestbak.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Thiezz schreef:PrutsyLJ schreef:Thiezz schreef:komt hier toevallig nog een na-calculatie van? ben wel heel benieuwd naar hoeveel er nu in die bx is gestoken en hoeveel een uiteindelijke taxatiewaarde zal zijn.
Komt tie:
Aanschafprijs: te hoog
Bakwissel 1: gratisch
Bakwissel 2: Patat + spareribs
Bakwissel 3: kansloos duuah
Bakwissel 4: kansloos duuah
Overig onderhoud: kansloos duuahConclusie: kansloos duuah.
haha nou doe mij die 2e maar dan
btw gaaf bxje die 16v van jou prutske
@ thiesje: hij heet koos en voor jou heet die held! Wat Koos en ik zijn Helden.
Verder valt over de bx ye melden dat het hok vandaag 150 probleemloze kilometers heeft afgelegd. Ze schakelt boterzacht en rijdt fantastisch. Ik ben voorzichtig optimistisch. Ik moet eigenlijk alleen nog even de stoeverwarming nakijken en dan is die gereed voor verkoop.
Maar op je vraag terug te komen qua kosten?
Deze auto heeft me 8000 pleuro gekost aan onderhoud. Magoed nu lijkt die dan ook daarwerkelijk eindelijk te rijden.
Laat ik daar nog 1 ding aan toevoegen. De witte 16v zit veel meer geld in. Maar of ik daar trots op moet zijn weet ik niet. De 16v rijdt in ieder geval goddelijk.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.






















Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Dussssssss
Maar ze komen beide naar Heusden hoop ik?
Wil ze graag eens een keertje zien
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Mechuccio schreef:Dussssssss
Maar ze komen beide naar Heusden hoop ik?
Wil ze graag eens een keertje zien
Voor de 16v zal je echt hier moeten komen. Die moet niet vernaggeld worden voor allerlei onndige kilometers. Heel misschien komen koos en ik met LPM. Dat is al een genot op zich. Anwb pas bij de hand en gaan.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Kiekeboe.
Ik ben weer terug.
Langzaam maar zeker zal ik jullie weer informeren hoe het ervoor staat met de bx-en. Ik zou zeggen tot dan en een fijne avond allen.
PS de wagen rijdt eindelijk heerlijk!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
























Totaal aantal Berichten: 5492
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Welkom terug.
Hoe is het nou met de witte. ik hoorde in de café van LJ, dat er een auto op gebotst is!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Leuk dat je weer op de site bent!!
En idd, wat gaat er gebeuren met die witte?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Ik heb nu sinds aanschaf (mei 2008) 4000 kilometer gereden. Dat is toch het vermelden waard dacht ik zo.
Daarbij moet ik zeggen dat na die laatste bakwissel ik in de afgelopen 2 weken zo’n 2000 kilometer heb gereden. Ik heb zowaar echt genoten. Het ding rijdt heerlijk.
Er is wel 1 ding dat me mateloos irriteerd. Ik heb boxen in de hoedenplank maar dat ding dondert elke keer weer naar beneden. Is daar ooit al iets voor bedacht dat het goed blijft zitten?
Maar verder kan ik op dit moment alleen nog maar tevreden zijn. Ik ga morgen eens aan de slag met de stoelverwarming. Dat wil ik eindelijk werkend hebben.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.




















Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
gewoon een nokje van je hoedenplank afgebroken? anders blijven ze wel gewoon goed zitten lijkt me
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BX19TZI schreef:Ik ga morgen eens aan de slag met de stoelverwarming. Dat wil ik eindelijk werkend hebben.
Het is bijna lente
Maar als het erop zit moet het natuurlijk wel werken
Gelukkig wordt nu eindelijk je moeite beloont






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Bij mij is dat plastic aan de zijkant niet helemaal lekker meer, er zitten nu van die klikdingetjes aan de achterkant van de bank waar die best stevig in zit.






















Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ik heb dat gedoe met pleurende hoedenplank ook gehad in m’n Chic, mateloos irritant, en daar zaten niet eens boxen in En er was niks afgebroken, het leek net of er teveel ruimte was ofzo. Nokjes c.q. houders uitgesleten wellicht? Franse plastic meuk
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Of wat meer ruimte ontstaan in het metalen gedeelte? Heb weleens gehoord van BX’en die met de jaren een ruimere kofferbak hadden gekregen…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )


































Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb inderdaad bij meerdere BX-en gezien dat ze bredere “heupen” krijgen! Mijn B[ni]X heeft dat ook een beetje. Door de kunststof platen aan de zijkanten iets naar binnen te zetten blijft de hoedenplank weer mooi liggen.