Hallo allemaal, ik ben net tot de ontdekking gekomen dat de afvoerpijp die aan de thermostaat zit gescheurd is,komt dit vaker voor bij een citroen bx 1.6 chic,en is er iemand die nog zo een deksel heeft liggen,alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Met vriendelijke groet, Bianca en Hans.
Ja is een bekend euvel, het kunststof wordt keihard en breekt dan af. Misschien heeft iemand het hier nog thuis liggen. Als je op citromarkt koekeloert dan zie je wel lui die veel onderdelen hebben liggen voor de verkoop.
Of een nieuwe bestellen natuurlijk, wat je zelf wilt.
Je bedoeld vast het thermostaathuis, waar de thermostaat in zit.
Visa Ventje schreef:Ja is een bekend euvel, het kunststof wordt keihard en breekt dan af. Misschien heeft iemand het hier nog thuis liggen. Als je op citromarkt koekeloert dan zie je wel lui die veel onderdelen hebben liggen voor de verkoop.
Of een nieuwe bestellen natuurlijk, wat je zelf wilt.
Je bedoeld vast het thermostaathuis, waar de thermostaat in zit.
Het is het gedeelte waar de slang aan vast zit die naar de radiateur loopt.
is het kunststof niet te repareren op een of andere manier? althans een noodreparatie…
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
Ik ben wel nieuwsgierig naar een plaatje, ik ken die deksels alleen van staal. Die heb ik ook nog wel eentje liggen voor je.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Met dank aan XBXG voor de plaatjes.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
metaal heeft geen ontluchtings nippel?
snoek1 schreef:is het kunststof niet te repareren op een of andere manier? althans een noodreparatie…
Hey snoek 1, het is al geregeld ik heb in amersfoort bij een dealer een nieuwe gekocht voor 14.95,dus vanavond even erop zetten,bedankt voor de reactie.
B_iks schreef:Ik ben wel nieuwsgierig naar een plaatje, ik ken die deksels alleen van staal. Die heb ik ook nog wel eentje liggen voor je.
Het is een kunstof deksel nog volop nieuw te verkrijgen en te bestellen.
Het is een kunstof deksel nog volop nieuw te verkrijgen en te bestellen.
idd een stuk verstandiger voor dat geld.