Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Is al eerder langs gekomen hier.
Valt vast wel mee te onderhandelen qua vraagprijs.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
japv schreef:Geen complete GS/A, maar wel 5 nieuwe achterdempers in één koop. Wellicht iets voor de club? http://link.marktplaats.nl/551270800
Word aan gewerkt.
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 23-11-2009
- GS/GSA 1220 Club break
mooi werk! Die met die rare wokkel in de eindpijp, zijn dat de echte GS-dempers?
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Eerste serie/type GSA.
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Dat lijken wel Volvo-hoofdsteunen. Maar verder wel een mooi exemplaar, zo op de foto’s.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Zijn het ook zo te zien. Super kleurtje!
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Op de CiFo-markt, een GSA 1130 (JN-42-RR) uit 1983 zonder APK, origineel Nederlands, staat in Goes, voor €275: http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/3587
Even zoeken leert dat de APK per 22-06-2011 is verlopen.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Leuke Franse beige GSA Pallas C-matic met eco-motor en 70k op de klok, lijkt er strak bij te staan zo van de buitenkant, interieur lijkt minder, voor 650E: http://www.leboncoin.fr/voitures/319124732.htm?ca=12_s
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Niemand interesse onder de GS/A bezitters in mijn GS?
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/3659
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Niet om je auto af te kraken en ik ben niet ook niet geinteresseerd hoor. Maar vind je prijs nogal stevig voor een auto in deze staat. Dat is ook het probleem met gestaakte restauraties, er zijn maar weinig mensen die daar iets in zien… Het is ook lastig om te controleren of alles compleet is. Voor jou is dit je auto en je hebt vast zelf een plaatje van hoe het kan worden. Maar een potentiele koper ziet dat niet gelijk. Er komen bovendien nogal wat kosten aan als je het spuitwerk moet laten doen.
Ik hoop dat je toch een koper vindt
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Probleem is dat vele onder ons al (meerdere) projecten in de schuur hebben staan en er niet nog 1 bij willen.
De prijs is nog zo gek niet naar mijn mening,misschien nog wel onderhandelbaar, wel de kosten om hem weer klaar te krijgen zijn hoog, spuitwerk e.d.
Wel een erg leuke auto, orgineel nederlands, zwart enz,.
Zelf heb ik de auto overgekocht van iemand die er aan begonnen was, maar eigenlijk 2cv’s opknapt. Wegens ruimtegebrek bij hem heb ik deze GS overgenomen met het idee de boel op te knappen. En de basis is zeker goed; nu roestvrij en alle plaatwerk heb ik er ook bij. Vind het dan ook zonde om zo’n ding verloren te laten gaan als sloper… Is deze GS te goed voor.
Nadeel is inderdaad zoals omschreven; de kosten om hem weer goed op de weg te krijgen zullen redelijk hoog zijn, mede doordat de auto gespoten moet worden. Maar goed, de auto staat nu niet in de weg. Wil hem alleen verkopen omdat ik er de komende jaren waarschijnlijk toch niets mee doe… Wie weet ga ik er zelf nog eens mee aan de slag, en komt deze inderdaad origineel NL GS weer eens op de weg. Zou toch leuk zijn.
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo