2 van de 17
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Raoel’s BX - rode 1.9 TZI -Chic (sloop)  - 2CV
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 09 januari 2009 05:13 PM
  [ # 16 ]
raoel schreef:

Poekoek/McDean: bedankt voor het aanbod, wordt erg gewaardeerd! Smile Ik houd het in gedachten.

Eerlijk gezegd hoop ik nog wat bx-liefhebbers te vinden binnen 50km omtrek want ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met klussen.. dus ik wil graag meekijken/meehelpen en leren Very Happy

geen probleem Wink als je tzt een BX hebt en je hebt hulp nodig geef dan maar een gil. Ik ben dagelijks in Enschede Wink  (bijna)

En Borculo is ook nog geen wereld afstand Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9068

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 09 januari 2009 05:21 PM
  [ # 17 ]
oudelut schreef:

Zou mij volledig geruststellen Rolling Eyes (NOT)?!

Het was een gescheurde koelslang, die pas ging lekken nadat de motor eenmaal warm was (o.i.d.), daardoor verloor die zoveel koelvloeistof.

Iets in die geest stond er toen in de advertentie, maar precies weet ik het niet meer.

@ Raoel, vraag de verkoper anders wat het precies was?

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3167

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial