heb ik dat/ verwarmingsprobleem C4
vezelf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 29 januari 2009 10:53 PM

eergisteren wil ik in de auto stappen (staat naast het huis) blijkt het rechtervoorraam geforceerd in duzend stukjes en het portierrubber beschadigd. Zat gelukkig niets in de auto.Het kon gelukkig de volgende dag al worden gerepareerd.Na de reparatie zet ik de auto voor de deur, wil na een half uur weer wegrijden ....lekke band. Een pracht van een schroef in het rechtervoorwiel. De volgende dag weer gerepareerd. Ik rij van de bandenboer naar huis, doet de verwarming het alleen nog maar in de HI stand. Het maakt niet uit of de airco aan of uit staat. Alles in een lagere stand dan HI is kooouuuud. Sad  Het euvel valt onder garantie maar ben toch benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde verwarmingsprobleem hebben gehad en misschien weet iemand wat het probleem is.
ik merk het wel . gr. Wim

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 29 januari 2009 11:42 PM
  [ # 1 ]

Misschien is het handig om je topictitel even aan te passen (naar bijv. verwarmingsprobleem C4 of iets dergelijks), dit doe je door het originele bericht te wijzigen…

Verder kan ik je hier niet bij helpen helaas!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

vezelf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 29 januari 2009 11:47 PM
  [ # 2 ]

niet geschoten is altijd mis….. Laughing bij deze de topictitel verandert

Profiel  

JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 583

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 30 januari 2009 10:35 AM
  [ # 3 ]

Jij hebt wel veel pech gehad in zo’n kort tijdsbestek. Daar zou ik ook niet blij van worden. Sad

Over je vraag: ik heb er zelf geen last van, maar ik weet wel dat men in dit topic op het C4-Picasso forum ook over problemen met de verwarming discussieert. Wellicht staat er iets voor je tussen?

JL

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  

Flower thunder
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

Gepost: 01 februari 2009 11:21 PM
  [ # 4 ]

Ik heb vorige week hetzelfde probleem gehad.

De regel-unit voor de kachel/airco is dan defect…..Ctroën kwaaltje !!!
Moeten ze wel bestellen, is meestal niet voorradig, omzetten duurde 3 kwartier ongeveer.

Groetjes !! FT

Profiel  

wupie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 77

- C4 (2004-heden) Berline
- C3 Picasso selextion
Gepost: 07 februari 2009 09:46 PM
  [ # 5 ]

Ja heb ook een c4 van nu +-2.5 jaar “jong”.
Ben vanaf de 1 e dag eigenlijk niet echt tevreden over de verwarming.
Er zit auto airco op.
Is al een paar keer binnen geweest met de nodige stukken en updates later is het eigenlijk nog het zelfde.
Als hij nu heel de nacht heeft buiten gestaan en je rijdt hem warm en stelt de temp op 21 in begint hij niet echt sneller te blazen.Dus duurt het lang voor het warmù is in de auto,nu zetten we hem dus maar manueel op een hogere blaasstand en dan gaat het ook want voor de rest niet echt klachten dus je leert er mee leven.

Groeten

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook