Mijn Activa
A Venema
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 16 juni 2009 02:22 AM

Ja hoor, morgen is het dan zover. Dan ga ik na lang wachten wegens reperatie aan het koelsysteem, mijn Xantia activa 2.0 turbo, met de mooie antracietkleur ophalen. Je weet niet wat je ziet als het portier opengaat. De geur van leer, houten inleg en een uitrusting om stil van te worden. Het is een hele waslijst. Maar heb begrepen dat antraciet een nogal zeldzame kleur is, dus zijn er daar nog meer van? Qua interieur is de mijne uitgerust met pfoe: airco, cruisecontrol, clarion geluidsinstallatie af fabriek, telefoonhouder, 4 leeslampjes, alarm, startonderbreker, volledig leren bekleding, electrisch verstelbare voorstoelen, (houten inleg), armleuningen voor en achter, cd wisselaar af fabriek, lichtmetalen velgen, mistlampen voor, volledig in kleur gespoten carosserie, spoiler, bekerhouders, pennenhouder, electrisch verstelbare spiegels, automatische ramen voor en achter, boorcomputer. Nou ja zal misschien wel iets vergeten zijn denk ik zo. Maar ach kleinigheidjes hou je vooral bij Citroen. Wie bezit er ook zo’n auto?

Profiel  

japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3167

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 17 juni 2009 03:30 AM
  [ # 1 ]

Ik heb er ook zo eentje! Een Xantia dan… Wink En om precies te zijn de allerkaalste uitvoering! Mooi contrast Wink

Hoe dan ook, gefeliciteerd met je aankoop en vele plezierige zweefkilometers gewenst! Very Happy

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  

ex0dus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 77

Gepost: 17 juni 2009 09:23 PM
  [ # 2 ]
Profiel  

gilbert-rmu
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

- Xantia Xantia Activa V6
Gepost: 31 augustus 2009 04:01 PM
  [ # 3 ]

Hoi mede activa eigenaar,

Je bent iets vergeten: het preciale rij gedrag van de Activa, vooral in de bochten natuurlijk. Zelf kan ik het weten ik heb een activa 3.0L (1997). Ik ken het gevoel! Veel plezier met je Activa.

Gaaf zo’n Xantia Activa 3.0i V6 24v.
Tijdens het rijden in de Activa kan ik niet anders dan genieten Laughing !!!

Profiel  

A Venema
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 05 november 2009 02:23 PM
  [ # 4 ]
A Venema schreef:

Ja hoor, morgen is het dan zover. Dan ga ik na lang wachten wegens reperatie aan het koelsysteem, mijn Xantia activa 2.0 turbo, met de mooie antracietkleur ophalen. Je weet niet wat je ziet als het portier opengaat. De geur van leer, houten inleg en een uitrusting om stil van te worden. Het is een hele waslijst. Maar heb begrepen dat antraciet een nogal zeldzame kleur is, dus zijn er daar nog meer van? Qua interieur is de mijne uitgerust met pfoe: airco, cruisecontrol, clarion geluidsinstallatie af fabriek, telefoonhouder, 4 leeslampjes, alarm, startonderbreker, volledig leren bekleding, electrisch verstelbare voorstoelen, (houten inleg), armleuningen voor en achter, cd wisselaar af fabriek, lichtmetalen velgen, mistlampen voor, volledig in kleur gespoten carosserie, spoiler, bekerhouders, pennenhouder, electrisch verstelbare spiegels, automatische ramen voor en achter, boordcomputer. Nou ja zal misschien wel iets vergeten zijn denk ik zo. Maar ach kleinigheidjes hou je vooral bij Citroen. Wie bezit er ook zo’n auto?

Och ja nog wat dingen gevonden ter aanvulling. Ook voorzien van sportstand, regensensor, instapverlichting, verlichte bijrijderspiegel, abs, dubbele en sideairbaggs, dubbele koplampen (eigenlijk bedoeld voor de franse markt i.v.m met slecht verlichte wegen aldaar. Maar een erg fijne optie voor in Nederland, want wat een formidabel zicht heb je in het donker. Inmiddels wel wat dingen vervangen. Zoals de banden, bougiekabels, bougies, waren enkelpitters, maar moesten dubbelpitters zijn. Vering is echt geweldig, met 100 door de bocht geen enkel probleem. En de stoelen tja die zijn werkelijk super. Een erg fijne wagen om in te rijden, iedere dag weer een genot. Nog wat kleine dingen in orde maken, en dan wie weet in de verkoop. Weet inmiddels dat deze wagen uniek is in Nederland, qua uitvoering, uitrusting, en ook de dubbele koplampen schijnen uniek te zijn, heeft gefungeerd als directiewagen, en ja dat is hij ook zeker.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook