Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
http://link.marktplaats.nl/349276894
Tja, dan weetje weinig, maar ze zijn er natuurlijk wel bij sloperijen.
Of je zoekt op MP naar een hok dat zonder APK zit of met schade.
Zo gruwelijk veel hoeft het niet te gaan kosten, maar je moet vooral niet te gehaast gaan handelen.
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Zie ik net op de markt:
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/1184
Dan maar wel snel handelen?
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
koopje!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Maar een HDi is wel anders dan een 1.9 Td
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ja, anders had-ie wel 1.9 TD geheten
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Hehe, jij ben scherp
Een 90PK HDI is wel sleutelvriendelijker onder de motorkap, dan een 1.9TD.
500 euro is een nette prijs voor een Xantia HDI met wat werk, persoonlijke zeg ik, je kan beter het geld in deze HDI steken of andere Xantia steken, dan een motorwissel.
Dat Xsara blok is anders, weet niet of dat 1 op 1 uitwisselbaar is, daar zit motormanagment op als ik me niet vergis, en een intercooler bovenop.
Vandaag toch maar het gevoel uitgeschakeld en het verstand laten spreken. Ik ga achter een andere Xantia aan. Het wordt me te duur om deze op de weg te houden. Als ik op de fiets naar mijn werk kon en alle tijd had was het een ander verhaal. Maar ja, als de auto minder voor de hobby en meer voor het werk wordt….
Ik maak wel een nieuw topic aan als ik wat heb. Allemaal heel erg bedankt voor de steun en de tips!
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Jammer, maar begrijpelijk!
Wat doe je met de stuurbediening?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Stuurbediening laat ik zitten. Kost me teveel tijd/gepiel. Ik neem wél het “omzetkastje” mee om de bediening op mijn/een blaupunktradio cd/mp3 speler aan te sluiten. Dat komt nog wel hier bij vraag en aanbod voorbij. Voor het stuur enz zou je dan even bij mijn garage langsmoeten.
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Tnx voor de/je reactie! Welke garage is dat?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
you’ve got PB
Jammer en helaas. I.d.d. een verstandige beslissing denk ik. Zoek je weer een diesel?
Groeten uit de Wormer
Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken.
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Gezien de kilometers woon werk verkeer zou ik dat zeker doen, anders weet ik nog een G3 Break ( 2.0 - 16V)
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Ik heb een 2.1Td climate control, cruise control, alle ramen elektrisch, vier airbags, regensensor, lichtmetaal enz.
Niet de meest onderhoudsvriendelijke motor nee, maar het ding is in zo’n nette staat. 260.000Km op de klok. De vorige eigenaar schijnt hem met tegenzin ingeruild te hebben. (VUT, weinig rijden, diesel te duur.)
Ik stel hem nog wel eens beter voor met foto’s e.d.
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Zo, da’s snel!
Gefeli ermee, en veel plezier natuurlijk!