Totaal aantal Berichten: 849
- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Rene schreef:
Ik vind dit toch wel een ruige bak zeg
Daar zit het onderstel van een Landcruiser onder…
[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)
CitroenAZU schreef:Hier wat van mijn plaatjes…ben nog steeds aan het uploaden
waarom staat er op een gegevens moment een citroen bx (in mooie kleur overigens) tegens die ds aan ?
gevalletje handremvergeten ??? of een vergelijk met het een of ander ?
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
reeband schreef:waarom staat er op een gegevens moment een citroen bx (in mooie kleur overigens) tegens die ds aan ?
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/205308
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
reeband schreef:CitroenAZU schreef:Hier wat van mijn plaatjes…ben nog steeds aan het uploaden
waarom staat er op een gegevens moment een citroen bx (in mooie kleur overigens) tegens die ds aan ?
Goede vraag. Ik was hier ook benieuwd naar toen ik er afgelopen zaterdag langs liep. Vraag me nog steeds af of de DS schade had, daar heeft de BX-er het niet over.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Zie het linkje in de post boven de jouwe
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
OliZX schreef:Rene schreef:
Ik vind dit toch wel een ruige bak zeg
Daar zit het onderstel van een Landcruiser onder…
Ook een V6 turbo diesel van de landcruiser erin met een kleine 265 pk tjes.
je kunt eens kijken op http://www.renardsport.nl voor meer data
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 124
- BX 16 TRS
- C5 Exclusive plus 2.0 HDI 160
- BX SPORT
- Visa GT TONIC
Goedemiddag,
wat betreft m’n bx die tegen die Ds gerold was, ik heb daar dadelijk een topic over geopend. Nogmaals, op het evenement wist ik niet dat hij ertegen had gestaan. Op het moment dat ik terug bij de wagen kwam stond hij midden in de rij tussen de wagens. Pas na thuiskomst en het bekijken van jullie foto’s zag ik dat ze mekaar geraakt hebben. Op Citromobile was er iemand die mij vertelde dat hij een steen voor het wiel gelegd heeft, maar niet dat die andere wagen geraakt was. Bij m’n bx is de letter van de nummerplaat waar hij dan waarschijnlijk de ds meegeraakt heeft slechts licht ingeduwd, dit is zeer dun blik dus ik denk niet dat de sterke bumper van de Ds schade zal geleden hebben.De eigenaar van de DS zat in de wagen en ik heb hem gezien toen ik wegging maar die heeft niets gezegd en vermits ik toen niet wist dat de mijne tegen zijn Ds gerold was heb ik er niets tegen gezegd. Moest die man schade hebben geleden zou hij toch wel iets gezegd hebben. En ja het was een geval van stomweg de handrem vergeten op te zetten, vanaf nu een actie die ik nooit meer vergeet.
BX? Omdat ie lekker fout is….
Zover ik kon zien stond jouw auto met de nummerplaat tegen zo’n rubber nok op de bumper van de DS.
Vermoedelijk was dat voldoende om de DS ergers te besparen. Het verval in de bestrating was slechts zeer gering zodat je BX nooit veel snelheid kan hebben gehad. Iemand zei dat hij je zou laten omroepen (of dat al had gedaan). De omroepinstallatie was echter nauwelijks verstaanbaar dus dat zul je wel hebben gemist.
Ik zou er maar niet slecht van slapen.
- BX 16 TRS
- BX SPORT
- Visa GT TONIC
Sable dore, dank je wel voor de verheldering. Zoals je al zegt de helling van het terrein is daar slechts zeer weinig en bij het verlaten van de bx is het niet op de handrem staan mij niet opgevallen. Hij zal wel zeer traag weggerold zijn en dus zal het mekaar raken ook wel niet met een knal gebeurt zijn. Het is natuurlijk dom dat de herintrede van de bx in het meeting milieu zo moet gegaan zijn.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ach, shit happens. De schade is verwaarloosbaar, en het is weer een mooi verhaal. Niet druk over maken
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
nog wat fotootjes mijnerzijds van de zaterdag
http://s165.photobucket.com/albums/u60/stooftaker/Citromobile2010/
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
- BX 16 TRS
- BX SPORT
- Visa GT TONIC
Ach als ik de volgende keer de DS rijder tegenkom dan ga ik wel even iets zeggen en samen een pint drinken. Nu, vandaag tussen m’n klanten door nog wat verder gewerkt aan de audio voor de bx en ik moet zeggen het begint er mooi uit te zien. Foto’s volgen als er een paar lagen vernis aangebracht zijn, anders zie je toch niets van het resultaat. Zal ook wat foto’s inscannen van de bouw van de Bx, het hele proces is op gewone foto’s vastgelegd. Toen ik bij de gele toyota DS stond was de motorkap open en gaf de bouwer uitleg. Als 4x4 rijder moer ik zeggen chapeau voor het geleverde werk en ik de"nk dat hij menig concurrent zal de baas kunnen. Zeker met de updates die ze nog willen doorvoeren. Een paar jaar geleden was er trouwens ook een 2 cv die hoog op de benen stond en japanse techniek herbergde…Dit jaar niet gezien. Weet er iemand of de restanten van de Dscabrio verkocht is geraakt ?
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hier dan ook mijn foto’s van dit weekend. Ze zijn over beide dagen gemaakt.
Deze tekst doet het altijd goed
Ik weet niet of iemand hier het verhaal van kent, maar deze XM bezitter had 2 lekke bandjes
Waarom?
Verder zitten er denk ik nog wat auto´s van medeforumers tussen, dus zoek ze maar
Totaal aantal Berichten: 172
- 2CV 2cv6
- Visa leader diesel
- 2CV AK 400
Peteryed schreef:Hier mijn foto’s. Zijn er niet heel veel. De groene Xantia break is mijn oude Xantia break. deze ben ik iedere keer nog tegengekomen op Citromobile. Er liggen geen olie druppen meer onder in ieder geval.
Unieke visa leader diesel op de foto’s zeg…schijnt 1 van de 2 rijdende modellen te zijn in nederland
Follow the leader
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
@ Arjan Verkade: heb je die bruine prestige ook van dichtbij bekeken? Ik zie er een briefje voor het raam hangen en ik vroeg me af of die soms te koop staat….