Totaal aantal Berichten: 11784
- Xantia TD SX
Richtingaanwijzerschakelaar stuk. Het hele stuk uit Zutphen zonder richtingaanwijzers gereden… Straks maar weer stuur eraf, stuurkolom weer open, en dan dat ding er uit lepelen om te zien of ik er morgen een andere voor kan scoren.
Het is een echte Citroën.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als dat zo is probeer je het morgen vlak voor je de handel uit elkaar haalt nog een keer en dan werkt het gewoon.
Om vervolgens op de eerstvolgende lange rit…
- Xantia TD SX
Kijk, daarom dus… Maar goed. Straks eerst maar weer effe slope…
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Van die lullige dingen. Maar goed op te lossen, anders dan de pomp.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ben ik even benieuwd of je een Jaeger-stengel hebt of een Neimann-stengel. Volgens mij zijn die laatsten een stuk minder slijtvast.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
- Xantia TD SX
Het boeit niet. Wat blijkt: de stekker op de alarmlicht-schakelaar zat gammel. Ik merkte ineens dat daarin het lampje het niet deed, dus daar moest ik maar even een nieuwe in proppen. Bleef bij het eruit pellen van die schakelaar de stekker hangen in het dashboard. Dat maar eens aangedrukt, klaar
Nou ja, balletvloertapeje eromheen en maar weer doorkachelen. Het is een beetje raar, maar het werkt.
Derk
- C1 1.0 Collection
Ah, verlaat overblijfsel van de kachelradiateur-swap nog. Hoe simpel kan het zijn
Klinkt als wat een collega had met zijn Stag…
- Xantia TD SX
Nee, EW, bij een Stag is dan gewoon de rook uit de bedrading ontsnapt
En inderdaad, een vertraagde nawee van de kachelwissel. Wel jammer dat het een rare combi van symptomen gaf. Niet jammer dat het dus simpel was. Wel domme mazzel dat ik besloot om eerst nog gauw even dat lampje te wisselen, anders had de boel nu al weer uit elkaar gelegen
Derk
Het was de tweede keer dat het het bij hem niet deed
- C1 1.0 Collection
Penny Lane schreef:Nee, EW, bij een Stag is dan gewoon de rook uit de bedrading ontsnapt
Daar bestaan toch van die geweldige potjes voor?
- Xantia TD SX
Derk
Groetjes Harry
- Xantia TD SX
Gloeierij verrot: de boel schakelt niet meer uit. Ik heb de afgelopen 3000 km dus maar weer een setje gleoipitten opgebruikt. Bovendien is het linker portierslot kapot gegaan.
Ik denk er nu heel serieus over om ‘m maar in de pers te flikkeren. Ik heb niks aan een auto waar ik meer aan moet klussen dan dat ik er in kan rijden.
Derk
- Xantia TD SX
Ennnnnnnn een keer goed publiek foeteren, en madame betert haar leven. Nu schakelt de boel aan en uit zoals het hoort. De bekabeling meet ook juist. Begrijpt u ‘m, begrijp ik ‘m.
Ik denk dat de gloeiautomaat wrakkig wordt, maar het zal eerst echt stuk moeten gaan voor er echt goed een diagnose kan worden gesteld. Niets abnormaals in Citroënland, maar ik word er na al die sleutelpartijen wel onvrolijk van…
Derk