Nog even een verklaring voor de run van deze ochtend.
Ook omdat La Leo schrijft: “en niet met tientallen tegelijk per email-generator of hoe je dat ook noemt!! Want anders kan ik het niet verklaren.”
wij dachten dat het gisteren avond zou stoppen. Toen dat niet zo bleek, is er vanmorgen een mail uitgegaan met een laatste oproep tot stemming, dat gaf de stuip die je toen zag.
Niks meer en niks minder, zelfde als hier.
Gek, merk toch de behoefte om me te verdedigen….
Groeten, Steven
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mooie verbroedering zo. Leuk dat je even langskomt Steven.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
insidernl schreef:Grappig he, twee werelden die ver uit elkaar staan, maar uiteindelijk zijn we allemaal auto liefhebbers dus we begrijpen elkaars passie.
Le Leo, onderschat niet de hoeveelheid Morgan mensen wereldwijd. omdat de autos al 100 jaar gebouwd worden, zijn er vele liefhebbers. De Engelse club heeft een forum met 3.000 leden; de Amerikanen hebben een forum met meer dan 4.000 leden.
wij in Nederland hebben een nieuwsbrief die naar 500 man gaat.
De TVR club heeft gestemd (zelfde importeur en zelfde nieuwsbrief) en de eigenaar van de Morgan is ook een Healey man dus ook daar heeft men gestemd.
Nouja, het zij zo… echt nooit geweten dat er zoveel aanhang bestond, en ook zeker internationaal. En de TVR, met dezelfde fans, tja….
Dan zijn jullie gewoon beter georganiseerd dan wij.
Wel tof en sportief dat je dat hier even komt melden, want wij begrepen er geen ene yota van!!
Weet je, het zou nog toffer zijn van de RAI als ze ons gewoon allebei uitnodigden. Dus geen strijd maar gebroederlijk naast elkaar! Is ook veel gezelliger!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Als we vanuit beide clubs zo goed zijn in mailen, laten we dan met z’n allen de AutoRAI mailen dat beide auto er moeten staan. Broederlijk naast elkaar! Zelfde tijdperk, twee totaal verschillende concepten…
EDIT: zelfde idee Leontien!
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Dat zeg ik!
Leuk contrast zal dat geven, dat lijkt me interessanter voor de bezoekers ook dan alleen een Morgan (no offence Steven!) waarvan de meeste mensen toch zullen zeggen: is dat een auto van na 1960?
Dan zal het zijn van: wow! zit er echt maar krap 20 jaar verschil tussen die twee?
Veel leuker is dat!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Met de GT in het midden.
Want daar lijkt iedereen het toch ook over eens.
Totaal aantal Berichten: 2125
Geregistreerd: 11-03-2006
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
zie ook mijn opmerking net na de introductie van Mr. Morgan
Lijkt me iets voor iemand van de CX club ipv iemand zoals ik die Citroen een warm hart toe draagt….
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ja, goed idee, ik zal er eens een email aan wagen, baat het niet dan schaadt het ook niet!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Helemaal mee eens, leuk divers beeld.
Morgan is inderdaad geen representatief model voor die tijd. Maar vergeet niet dat Morgan in 1962 nog de GT klasse won op le mans. Van Posrsches, lotus, alfas etc. Dus hoewel toen al ouderwets, toch een jaren 60 succes.
Ik hoop dat we er allebei staan. nogmaals, de Knac zei dat de eerste twee auto’s gingen maar ik laat hier wel even weten wat er voor mededeling komt vanuit de Rai naar de eigenaar van de Morgan. Iedereen krijgt toch iets te horen denk ik vandaag? De poll zou sluiten dacht ik en dan krijgt iedereen bericht zei men…..
Als de nummer 2 te horen krijgt dat ie er niet staat, dan kunnen we allebei even mailen?
Ik hou dit forum/topic wel even in de gaten!
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Is goed Steven.
Ik hoop jullie op de RAI te zien, wie er ook mag winnen!
Een email naar de RAI gaat er zeker uit en ik zal zelfs een goed woordje doen voor de GT40.
Wat is nou een “Klassiekerpaviljoen” met maar 3 auto’s nietwaar?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Mee eens, juist die diversiteit kan zo’n paviljoen aantrekkelijk maken!
Van harte dames en heren, jullie hebben gewonnen lees ik op de site.
met 1826 stemmen de winnaar! Waarschijnlijk is er vanmorgen ergens een streep getrokken toen jullie net weer voor stonden.
Het was nek aan nek en jullie hebben eerlijk gewonnen.
We zien wel of wij ook nog uitgenodigd worden, of niet. Ik heb de eigenaar van de Morgan gevraagd mij te laten weten als ie wat hoort erover. Dan post ik het hier nog even.
Ik ga in elk geval kijken bij de Citroen - en als ik er dichtbij kan komen plak ik er een Morgan Club sticker op…;-)
Groeten, Steven
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Wel raar dat het overzicht van de resultaten de Morgan toch een nipte voorsprong weergeeft… De site van de AutoRAI stelt dat in ieder geval de drie winnaars te zien zullen zijn. Benieuwd wat er idd verder zal komen te staan.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 2125
Geregistreerd: 11-03-2006
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Bedankt voor de sportieve felicitaties! Volgens mij neemt dat niet weg dat de 2 erg aan elkaar gewaagd zijn en het misschien toch een telefoontje/mailtje naar de RAI waard is om te zien of er meerdere auto’s kunnen komen te staan naast de Cx….