1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
   
MyCitroen
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 31 maart 2011 08:41 PM

Hallo

Is er iemand die zijn MyCitroen account werkend heeft?

Ik namelijk nog niet. Ik heb een actief account, en mijn gegevens aan de dealer gegeven zodat die het chassisnummer aan mijn account kan koppelen.

Je kunt vervolgens widgets activeren, om diverse info van de auto te kunnen raadplegen. Alleen werkt dat soms een beetje, en dan weer niet. Dan weer zijn de gegevens in de widget “Dashboard” weg, en zie ik alleen het chassisnummer en het fotootje van de auto. Geen info meer over de volgende onderhoudsbeurt etc.

In de widgets “Ecodriving” en “Virtueel onderhoud” staan soms actieve buttons, en de volgende dag weer niet. Ik heb hierin trouwens nog geen info over verbruik en CO2 uitstoot in gezien, en ik rij al twee weken in mijn nieuwe C4 (met eTouch uiteraard).

Doe ik iets verkeerd?

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 01 april 2011 08:43 AM
  [ # 1 ]

Het duurt 2 à 3 weken nadat de gegevens doorgegeven zijn door de dealer, voordat het zichtbaar is in MyCitroen.
(volgens gebruikers op het duitse C4 forum)

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 01 april 2011 11:41 AM
  [ # 2 ]

Het lukt mij niet eens om een account aan te maken. Heb het al op 2 verschillende pc’s geprobeerd. Na ingave van alle velden en de beveiligingscode gebeurt er niets.  huh

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 01 april 2011 12:03 PM
  [ # 3 ]

Als het goed is krijg je dan een bevestiging op het email adres dat je hebt opgegeven.
Daar staat dan een link om je account te activeren.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 01 april 2011 12:22 PM
  [ # 4 ]

Als ik op “bevestigen” klik dan lijkt er niets te gebeuren.

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 01 april 2011 12:48 PM
  [ # 5 ]

vreemd, want ik heb net mijn account aangemaakt zonder problemen. Alles ingevuld, incl de code en op bevestigen gedrukt. Toen kreeg ik een bericht op het scherm dat er een email verstuurd was. In die email op de link geklikt en moest nog 1 keer het wachtwoord bevestigen en klaar.

ps. Ik gebruik Chrome als browser. geen idee of dat iets uitmaakt.


-edit: heb je ook aangevinkt dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden?

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 01 april 2011 12:59 PM
  [ # 6 ]

Hm, ik heb het voor elkaar: de hele citroen-nl site ligt plat Laughing

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 01 april 2011 01:20 PM
  [ # 7 ]

Shocked inderdaad. Goed bezig! Wink
Oh, het is alweer opgelost zie ik.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 01 april 2011 01:40 PM
  [ # 8 ]

Je hebt gelijk, met Google Chrome lukt het wel. Rolling Eyes  Bedankt voor de tip! bravo

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 01 april 2011 02:17 PM
  [ # 9 ]

very good

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
Joostk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 24-03-2011

Gepost: 01 april 2011 04:36 PM
  [ # 10 ]

Werkt er bij iemand de etouch ecodrive widget? Bij het activeren van deze widget krijg ik de melding ‘chassisnummer onbekend’. In ‘mijn profiel’ heb ik mijn C4 toegevoegd met het correcte chassisnummer.


Ik heb hier contact over gehad met Citroen en op aanraden een e-mail gestuurd naar de service desk.

Wordt vervolgt…

C4-2 e-HDi 110 Airdream EGS Ligne Business (Gris Shark)

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 01 april 2011 05:13 PM
  [ # 11 ]
Citroën schreef:

U kunt van deze service gebruikmaken wanneer uw auto is uitgerust met CITROËN eTouch. Vul in uw profiel het chassisnummer in van uw auto, en zorg dat het e-mailadres gelijk is aan het adres dat u bij aanschaf van uw auto heeft doorgegeven.
Uw dealer kan u hierover meer informatie geven. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice.

JLFME schreef:

Het duurt 2 à 3 weken nadat de gegevens doorgegeven zijn door de dealer, voordat het zichtbaar is in MyCitroen.
(volgens gebruikers op het duitse C4 forum)

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 01 april 2011 06:07 PM
  [ # 12 ]

@Joostk

Je moet het e-mail adres dat je gebruikt om in te loggen aan de dealer geven waar je de auto gekocht hebt. Zij koppelen dan het chassisnummer aan jou MyCitroen account.

En dan moet je, zoals ergens hierboven te lezen is, even wachten voor alles echt werkt.

Even een zijspoortje:
Met Firefox lijkt het niet te werken, maar met Safari gelukkig weer wel.

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 01 april 2011 11:09 PM
  [ # 13 ]

Het lukt mij niet om een account aan te maken.
Als ik in het scherm mijn gegevens heb ingevuld en op ‘bevestigen’ klik, gebeurt er niets.
Wat doe ik fout?
Bert

Afbeelding Bijlagen
ScreenShot009.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 01 april 2011 11:28 PM
  [ # 14 ]

Dat had ik ook, zie eerdere postings. Nadat ik ipv Internet Explorer “Google Chrome” als browser heb gebruikt lukte het wel.

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 02 april 2011 12:23 AM
  [ # 15 ]

Ik vind dat wel raar, want Internet Explorer is toch de meest gebruikte browser.
Daar zou Citroen wel iets aan mogen doen!

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
 
1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook