![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_5786.jpg)
Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Weet iemand of de eMyWay in de nieuwe C4 te resetten is? Ik wil namelijk de flitsers updaten, maar om een vreemde reden wil dat niet meer lukken. De eerste 2 keer (maart en juni - origineel van Navteq) ging het zonder problemen.
Ik heb een file gedownload van de site van de Peugeot 508 club (heb ik al eerder, zonder problemen, een update van geprobeerd), en aanvankelijk ging alles goed. De voortgangsbalk loopt vol, alleen loopt de update daarna niet door. Omdat ik een glitch in de file vermoedde heb ik de flitsupdate van juli gekocht. Maar daarmee hetzelfde probleem. Zelfs na een rit van 50 minuten is de update nog steeds bezig met de melding “bezig met laden”. De radio werkt normaal, en ook de waarschuwingen voor flitspalen werken normaal.
Dus nu hoop ik dat de navi te resetten is. Gisteren bij de dealer nagevraagd maar die had zo snel geen antwoord. Ik heb getracht de zekering te trekken, maar daar kom je niet bij, zo weinig ruimte is er. Ik hoop niet dat er ooit een zekering onder het dashbord vervangen moet worden, maar dat ter zijde.
Inmiddels contact gehad met Navteq, en de file nogmaals gekregen. Echter hiermee ook geen succes.
Wie kan me helpen?
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_5929.jpg)
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
De RT6 kun je resetten/herstarten door de ejectknop ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden.
maar of dit de oplossing voor je probleem is? ik hoop voor je van wel.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
- C2 1.4 Attraction
De ejectknop had ik al geprobeerd. Ook heb de navigatiestem veranderd van “mannelijk” naar “vrouwelijk” en weer terug (dan reset de navi zich ook). Maar dat helpt dus allemaal niet.
Waren alle computers maar een Apple, die doen het altijd .......
Dan was ie wel een paar mille duurder geweest
En garantie was ook lastig geweest. Dan had je nu vast waterschade aan je broek gekregen oid om er onder uit te komen.
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
- C2 1.4 Attraction
Ik heb vandaag toch maar eens geprobeerd om de zekeringen te trekken. Met het instructieboekje erbij de zekeringen van de navi willen zoeken, maar de enige zekeringen die ik kon vinden waren van de HIFI-versterker (zekering 13 en 32). Dus niet een zekering voor de navi.
Met de nodige moeite beide zekeringen van de HIFI getrokken, maar dat had helaas geen effect een de navi. Wat me wel op viel was dat er meer zekeringen onder het dashbord te vinden zijn, dan in het instructie boekje vermeld staan.
Heeft iemand enig idee welke van de navi zou kunnen zijn? of heeft iemand een uitgebreide beschrijving van de zekeringen.
Goed weekend, Frank
Volgens de on-line handleiding is F28 van de audio installatie (pagina 197)
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
- C2 1.4 Attraction
Bedankt Frie, daar heb ik overheen gelezen door de opmerking “inbouw achteraf”. Ik ga het proberen.
hi,
Hetzelfde probleem hier. Heb je een oplossing?