Totaal aantal Berichten: 1036
- BX 16 TZI Automaat
nou je zal onderdelen genoeg hebben om dat te fixen als je ze niet hebt mag je mijn bx vergrendeling even lenen om te kijken of dat het euvel is.
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Neu, dat zal komen door overmatige condens in de auto. Zo deed de blower het ook niet, en de ruitenwisser, etc… Die dingen hebben zich al zelf opgelost… Gelukkig een weekje vakantie, dus binnenkort eens eventjes wat elektrisch onderhoud doen. Kan ik gelijk het lampje van het stadslicht eens vervangen, dat is ook al lang kaduuk… En de gele H4 kapjes monteren
- BX 16 TZI Automaat
gaaf man hoe veel van die geele kapjes voor over de lampen heb je hef aleen maar die normaale h4 dingegezien maar ik heb lampen die extra ver schijnen en das pretiger.
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
- BX 16 TZI Automaat
hoe veel zou t kosten als je ze mij bestelt?
Sorry voor de vertraging, was even aan het prutsen met mijn webserver (waar ik wat foto’s van die kapjes op wilde zetten).
- BX 16 TZI Automaat
als je ze mij bestellen kunt kom ik ze bij je op halen een dezer dagen ik maak je anders wel t geld over mark
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Toch even een statiefje gebruiken?
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Ja inderdaad… 2 seconde belichtingstijd… ik had eventjes geen zin om lang te gaan prutsen, was al weer 23u toen ik thuis kwam die dag..
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Hij staat er wel mooi netjes bij te glimmen in elk geval
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Ziet er goed uit!
En de autofocus wilde ook al niet bij de foto’s van de kapjes
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Marviin schreef:Ziet er goed uit!
En de autofocus wilde ook al niet bij de foto’s van de kapjes
Haha, Nu je het zegt.. Misschien moet ik investeren in een andere camera, in plaats van een statief
Vandaag eens eventjes bezig geweest met de BX… Dus even mijn to-do lijstje aanpassen:
- koelwatertemperatuurmeter (niet sensor, maar meter) werkt niet -> opgelost (los draad)
- achterwisser werkt bijna nooit
- achterramen werken niet -> opgelost (los draad)
- oliedruksensor werkt niet -> probleem gevonden (3x raden… los draad), bewust niet opgelost
- rechter tweeter werkt niet
- koplamp pass. zijde heeft wat groene aanslag -> valt achteraf toch best mee
verder zijn er nog een paar dingetjes die niet helemaal kloppen, zoals het bestuurdersraam dat enorm vervelend doet, maar dat was al wat langer).
- centrale vergrendeling sluit maar 2 portieren af (maar opent ze allemaal): motortjes piepen nogal en lopen stroef, zal wel komen door het lange stilstaan. Net bij het afsluiten deden ze het in ieder geval alle 4 weer..
Nou heb ik wat overmatig vocht in de auto. Toen ik hem net aan het uitzuigen was, had ik overmatige schuimvorming aan de passagierszijde. Echte kenners weten dan dus wat aan de hand is: kachelradiateur of kachelknop. Na nadere inspectie is het dus de knop die lekt bij het leven. Hij is gewoon aan het druppelen bij niet-lopende motor. Laat ik nou net een kachelradiateur hebben, en geen knop… pfff… Of weet iemand toevallig of er pakkingen tussen zitten?
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Kachelknop? Wat bedoel je daarmee precies? De kachelkraan?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”