Beste allemaal,
Met veel plezier heb ik mijn eerste Citroen Xantia gekocht. Het is een 2.0i uit 1993. Nu heb ik een vraag over de veerstand tijdens parkeren: moet ik zelf de Xantia in de laagste stand zetten als ik parkeer? Of is het goed om de auto in de normale stand te laten staan?
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Welkom hier!
Leuk, weer eens een echte Xantia 1a erbij. Daar lusten we hier wel plaatjes van
Wat betreft parkeren & de vering: Laat ‘r maar lekker in de gewone rijstand staan. Gaat ze vanzelf wel liggen (een ‘93er heeft geen anti-zink). De andere veerstanden gebruik je doorgaans voor onderhoud etc. en vrij zelden voor andere gelegenheden. Wat misschien nuttig is, is om even een handleiding op te snorren als je die niet bij je auto gekregen hebt, het staat er allemaal in
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
En anders kun je dat boekje hier digitaal bekijken. En welkom, en veel plezier met de Xantia Links onder je stuur zit een klepje met een draaiknop, daarachter zit de zekeringenkast en ‘in’ de klep ligt dan als het goed is een grijs mapje met o.a. het boekje.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Zeer bedankt voor de snelle reacties en de link naar de online handleiding. Foto’s zal ik zeker nog eens uploaden.