Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
je kunt via internet aantonen dat de dagwaarde van 2cv’s, hoe dan ook, hoger ligt dan een TT waarde. Als de eend is opgeknapt zou hij theoretisch 3000 euro kunnen opleveren. Dat is wel van belang in je achterhoofd te houden. Hopelijk doet de taxateur dat ook.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Art schreef:Iemand nog een tip of goede ervaringen met een schade bedrijf. Liefst laat ik wel doen door iemand met verstand van eenden..
Chateau deux chevaux in Beesd.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 848
Geregistreerd: 11-11-2006
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- CX 2400 super familiale (verkocht: is fusiepproject)
- BX 16 TGI Progress (exit: krijgt donorschap)
- C4 (2004-heden) 1.2 Pure Tech
- BX 1.9 TRS Break (in ruste bij de snoekfabriek)
- AX 1.1I Mistral
Autorestauratie/garage Landman in Winkel. Klein bedrijf (vader en zoon), alle kennis van eenden en altijd bereid tot het zoeken van de goedkoopste en toch goede oplossing.
Succes!
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’
Vandaag ben ik vast begonnen met de eend rijdbaar te maken.
Achterlichtkapjes erop en een ander bumpertje, zodat ie de weg weer op kan.
andere ventilator met rooster
Voorlopige eindresultaat! De eend kan de weg weer op.
Nog 1 opmerking, Aan de manier waarop de motorkap sluit en afstelling t.o.v de uitsparingen in de motorkap voor de koplampbeugel heb ik het donkerbruine vermoeden dat de koets een klein stukje naar voren geschoven is door de klap.Het is niet veel hoor, max een halve cm of nog niet eens. Wat denken jullie? Gewoon alle bouten waar de koets mee vastzit oplossen en het ding naar achter trekken (evt met behulp van touw en een boom/bx? )
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Niks aan doen zou ik zeggen. Alleen een ruk aan de lampenbalk geven mischien.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ik zie dit nu pas, dat heb jij weer… Het zit je weer lekker mee, gelukkig lijkt het met jou wel goed af te zijn gegaan, maar weer zonde van je eendje. Succes met het herstel!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Dankje!, gaat wel weer goedkomen met de eend.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Balen Art!
In elk geval succes met het herstel!
De eend staat nu ook op mp evt te koop, gewoon omdat ik wel benieuwd ben wat ik er zo nog voor kan krijgen. Het wil dus niet zeggen dat ik hem ook echt verkoop. Ik twijfel namelijk nog. Voornaamste reden van twijfel is dat de motorkap niet lekker aansluit. De kier tussen de motorkap en de voor spatborden is namelijk wat ruim en zoals ik al zei de passing van de koplampbeugel in de uitsparingen is maar net aan. Ook klemt de r.a deur flink. Als ik dit zelf allemaal niet goed kan krijgen ga ik ook geen 1000 euro in de auto pompen om de achterschade te laten lassen. Ik heb de eend trouwens wel weer bereden gister en staat weer thuis voor de deur. Eend rijd nog als vanouds heerlijk!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
De eend is verkocht!
Het repareren ging toch wel aardig in de papieren lopen. Onvoorziene extra zaken die bij de aanrijding gesneuvelt zijn. De bak zat een scheurtje in waardoor deze lekte, Een vouw in de bovenplaat vh chassis voor de voorstoelen. etc. Dus heb ik eende eieren voor m,n geld gekozen en er afstand van gedaan. Met de verkoop en het verzekeringsgeld heb ik bijna het dubbele als waar ik hem voor gekocht heb Het is alleen jammer dat het zo moest aflopen.
Persoonlijke omstandigheiden omtrent werk en inkomen spelen op t moment ook een grote rol in de beslissing. Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
Ik wil iedereen die op mijn oproep voor lasser/schadehersteller gereageerd heeft bedanken!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)