Totaal aantal Berichten: 6157
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Dat klopt, de Club-set is plug & play.
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Zelfs ik snapte het (na een korte uitleg van meneer hierboven ), dan moet het wel makkelijk zijn!
Kun je die BX-club set alleen bestellen na het lid worden en de contributie betalen?
Ben al wel lid van het forum maar daar kan ik weinig vinden :p
Vandaag alle bekleding en isolatie eruit gehaald, de vloer aan de bijrijders kant.
Alles was door en door nat, helemaal verrot en stonk een uur in de wind.
Heb alles drooggemaakt, afgekit en nieuwe isolatie ingeplaatst.
vervolgens weer alle tapijten eroverheen en de lijsten vastschroeven, was best eventjes werk maar ook wel leuk om te doen.
Hopen dat het nu langer droog blijft want ik heb anders ook geen idee waar het water vandaan komt.
Het komt niet uit mn schuifdak of deuren, kachelradiateur is volgens mij ook niet lek..
zo wel, dan kan ik m’n lol op en alles over een week weer eruit slopen ofzo :p
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Komt het ook niet naar binnen via de luchttoevoer van buitenlucht, onder je paravanplaat? Daar wil zich nog wel eens een flinke hoop blad e.d. verzamelen, het is wel eens gebeurd dat dat voor een kleine watersnood in de paravanbak zorgde, zo hoog dat het via dat gat naar binnen kwam.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Wat heb je precies afgekit?
Zijn je portierslurven nog intact?
Ik heb vaak een lekkage als het regent, maar niet altijd. Ik heb één portierslurf met veel tieraps dichtgemaakt (moet ik nog vervangen door een goed/normaal/dicht exempaar). Ik ben erop gewezen dat het deze portierslurf kan zijn (waar de bedrading voor het portier doorheen loopt). Als die net verkeerd vouwt, valt ie tegen het portierrubber aan en loopt er water in/op het portierrrubber, wat vervolgens aan de onderzijde naar binnen overloopt -> natte mat.
japv schreef:Komt het ook niet naar binnen via de luchttoevoer van buitenlucht, onder je paravanplaat? Daar wil zich nog wel eens een flinke hoop blad e.d. verzamelen, het is wel eens gebeurd dat dat voor een kleine watersnood in de paravanbak zorgde, zo hoog dat het via dat gat naar binnen kwam.
Voor zo ver ik kon zien lag er geen troep in van blaadjes ofzo, maar zal nog even verder kijken vanmiddag!
Rubbers leken ook allemaal nog goed, omdat het rondom die plek juist niet nat was.
Het was echt nat in het midden van de vloermat zeg maar, waar je je voeten neerzet.
Het was ook niet nat aan de kant van het schutbord, als je met je benen gestrekt zit zeg maar.
Ik weet het, klinkt als een raar verhaal, maar dat is mijn hele bxsport avontuur tot nu toe :s
Wat is er nu inmiddels van deze auto geworden?
Geen idee, auto is niet meer in mijn bezit door zeer vervelende zaken met de garage die hem opknapte.
Hij is wel gespot op citromobile 2014 geloof ik.
Wat mij betreft mag dit topic gesloten of verwijderd worden, het enige wat ik nog heb van de auto zijn herinneringen
Dat klinkt triest, wat is er gebeurd?
Totaal aantal Berichten: 763
- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
Jammer, lijkt mij juist een leuke combi zo’n type 1 met een Xantia blok
Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….
En het motorblok wat eruit komt leeft deels verder in mijn BX
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 763
- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
En zo zijn er nog maar weinig “originele” BX-en
Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je origineel interpreteert
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 48
- BX Sport
- Xantia Activa V6
Basfeijen schreef:Geen idee, auto is niet meer in mijn bezit door zeer vervelende zaken met de garage die hem opknapte.
Hij is wel gespot op citromobile 2014 geloof ik.
Wat mij betreft mag dit topic gesloten of verwijderd worden, het enige wat ik nog heb van de auto zijn herinneringen
Klinkt als een zelfde verhaal als met mijn sport…
-Exit BX sport:exit- BX 1.4 RE:exit - Xantia Activa V6-