2 van de 2
 < Vorige 1 2

13-10 Najaarsevenement GS/GSA-vereniging
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1338

Gepost: 13 oktober 2012 06:07 PM
  [ # 16 ]

Dat was een uitermate leerzame, gezellige en voedzame meeting.

Het praatje van Piet Dinitrol over Dinitrol was bevlogen en instruktief. Leontien liet zien waarom ze in een Citroën garage werkt en na 36 jaar bollenrijden heb ik zowaar nog wat bijgeleerd. Leuk om een CX voorwielophanging uit te snijden, waardoor je hem aan alle kanten goed kan bekijken. Jan Elekontsteking liet zien dat een elektronische ontsteking in alle soorten en maten en in alle oldtimers kan worden ingebouwd. En nog betaalbaar ook. Claim: 10-15% rendementsverhoging en altijd starten! Maar het hoogtepunt was voor mij Sjors zijn demo van het wisselen van 2 GS voorbollen. Ik heb me bescheurd om de anekdotes die hij daarbij achteloos uit zijn mond liet rollen. Als je die zou bundelen en te boek stellen heb je geheid een verkoophit.

Sjors en Leontien, hartelijk dank voor de geboden gastvrijheid.

Adri

KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 13 oktober 2012 08:03 PM
  [ # 17 ]

Het was erg gezellig en leuke info over tectyleren en over electronische ontsteking.

De opkomst was ook groot en gevarieerd. Van elk type stond er wel wat, van een GS X2 tot een GSA Service.

Namens de GS/A vereniging nogmaals bedankt Leontien en Sjors voor de gastvrijheid van jullie, top geregeld very good clap

Profiel  

japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3167

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 13 oktober 2012 11:59 PM
  [ # 18 ]

En ook ik heb me prima vermaakt, ondanks het treurige weer, waardoor er amper gelegenheid was buiten elkaars auto’s wat nader te bekijken. Maar dankzij een leuke en leerzame invulling hebben we ons geen moment hoeven vervelen. Alle lof voor de organisatie, Leontien en Sjors, de man van Gosliga en de ontstekingsman!

Ondanks de werkelijk dramatische lichtomstandigheden heb ik toch een serie foto’s geschoten zonder flits. Er was wat fotosoepen voor nodig om sommigen weer enigzins toonbaar te krijgen, en bij een paar foto’s gaf dat mogelijkheid om er wat leuks mee te doen.

Alle 35 foto’s die ik heb geschoten zijn hier te zien, en ook in een slideshow te bekijken.

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  

VitamineC
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 133

- GS/GSA Special
Gepost: 14 oktober 2012 12:05 AM
  [ # 19 ]
Breeze schreef:

Dat was een uitermate leerzame, gezellige en voedzame meeting.

Het praatje van Piet Dinitrol over Dinitrol was bevlogen en instruktief. Leontien liet zien waarom ze in een Citroën garage werkt en na 36 jaar bollenrijden heb ik zowaar nog wat bijgeleerd. Leuk om een CX voorwielophanging uit te snijden, waardoor je hem aan alle kanten goed kan bekijken. Jan Elekontsteking liet zien dat een elektronische ontsteking in alle soorten en maten en in alle oldtimers kan worden ingebouwd. En nog betaalbaar ook. Claim: 10-15% rendementsverhoging en altijd starten! Maar het hoogtepunt was voor mij Sjors zijn demo van het wisselen van 2 GS voorbollen. Ik heb me bescheurd om de anekdotes die hij daarbij achteloos uit zijn mond liet rollen. Als je die zou bundelen en te boek stellen heb je geheid een verkoophit.

Sjors en Leontien, hartelijk dank voor de geboden gastvrijheid.

Adri

Inderdaad een superleuke dag, ondanks het pokkeweer! Bedankt voor de gastvrijheid, de informatie, en de kleurrijke verhalen !!

Afbeelding Bijlagen
DSCF0249.jpgDSCF0228.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Hans

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook