Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Joehoe APK!!! Gefeliciteerd man!
Vlgs RDW geen verzekering…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Volgens rdw niet nee, maarrrrr citroklassiek beweerde dat het was ingegaan alleen duurt dat bij het rdw eventjes voordat ze het doorhebben..
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Top Timo!
En nu maar rond scheuren en foto`s maken!
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik had wel zoiets gedacht, ik ben wel eens aan de kant gezet door zo’n akkefietje, én een bekeuring gekregen (waar ik tegen in beroep ben gegaan)
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
verkaadje schreef:Eigenlijk wel hè,
Iemand het kenteken gecheckt op rdw?..
APK! Voor het eerst sinds de laatste verliep op 8 februari 2001! Timo je bent een held! En gefeliciteerd. Als de pekel weg is gaan we snel een blokje om!
Ik ben echt super blij dat het gelukt is.
en natuurlijk gaan we een rondje maken!!!
had ik beloofd
Zo ik heb haar opgehaald,
Stond na 300 meter weer stil door een drastisch tekort aan benzine en dat naast de invoegstrook van de pomp!
Na dan ik hem halfvol getankt had en loodvervanger erbij deed sloeg ze weer vrolijk aan en kon ik mijn weg vervolgen.
En wat rijdt het goed! Ik had nooit verwacht dat het zo goed reed aangezien ik nog nooit in een oude auto had gereden!
Maargoed ik ben met een grote glimlach en gele duplo verlichting naar huis gereden en werd goedgewaardeerd in het verkeer, mensen staken hun hand of duim op en dat maakte me wel een echt trotse bezitter van Kreukelien.
Jullie hebben nog een hoop foto’s tegoed en wellicht een filmpje.
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het is ook nog snel zat met z’n 34PK, ik heb tragere auto’s gereden (CX2000 1975 bijvoorbeeld)
Een tweecylinder voelt in z’n sturen ook veel “fietseriger” aan dan een viercylinder, heerlijk!
Ik kan ook niet wachten tot mijn visaatje klaar is, net bericht gehad van Duckservice dat ze het wel zien zitten om er een 123 in te knutselen…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gefeliciteerd! Niks leukers dan rijden in die ouwe bakken. Heel veel plezier en houdt ‘m tussen de lijntjes.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Maurice van Mourik schreef:Het is ook nog snel zat met z’n 34PK, ik heb tragere auto’s gereden (CX2000 1975 bijvoorbeeld)
Een tweecylinder voelt in z’n sturen ook veel “fietseriger” aan dan een viercylinder, heerlijk!
Ik kan ook niet wachten tot mijn visaatje klaar is, net bericht gehad van Duckservice dat ze het wel zien zitten om er een 123 in te knutselen…
Mijn oom vertelde ook dat zo`n cx niet vooruit te branden was ( dacht een 2500 diesel 70pk)
en het stuurt echt heel goed en geeft echt vertrouwen,
ze staat nu op de dam bij mijn overburen waar ze pas van haar plek komt als de pekel is verdwenen.
123 in een visa is jou ontsteking niet meer te redden??
verders wel goed nieuws dat ze het kunnen doen wel zuiniger en iets meer pit als ik het mag geloven.
ik hoop nog op een stalling bij mij in de buurt weet iemand iets
rond den dolder soest zeist bilthoven de bilt in die richting en beetje betaalbaar..
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
De originele ontsteking is vast wel te redden, alleen heb ik van alle visarijders binnen de visaclub buikpijn van alle ontstekingsproblemen die zij steeds maar weer hebben…
Zo’n conversie naar 123 kost haast net zoveel als de aanschafprijs van mijn visa
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
By the way, deze auto heeft meer dan tien jaar stilgestaan, toch? In wat voor staat zijn de rubber brandstofslangen dan nog? Niet finaal verdroogd? Het laatste wat je wil is een gescheurde brandstofslang en daardoor de boel in brand… Lijkt me iets om snel te bekijken! En rubber ringen en pakkingen in en aan de motor en carburateur, als die na zoveel jaar stilstand zwaar verdroogd zijn heb je kans dat het blokje binnenkort flink olie gaat lekken. Voor de rest: mooi man, ga zo door!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Ik weet niet of jullie de foto kunnen zien, brandstoflek, in brand bij het starten.
Gewoon vervangen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
japv schreef:By the way, deze auto heeft meer dan tien jaar stilgestaan, toch? In wat voor staat zijn de rubber brandstofslangen dan nog? Niet finaal verdroogd? Het laatste wat je wil is een gescheurde brandstofslang en daardoor de boel in brand… Lijkt me iets om snel te bekijken! En rubber ringen en pakkingen in en aan de motor en carburateur, als die na zoveel jaar stilstand zwaar verdroogd zijn heb je kans dat het blokje binnenkort flink olie gaat lekken. Voor de rest: mooi man, ga zo door!
Daarom is er net voordat ik hem kocht een nieuwe slang + filter opgekomen op de hoop dat ze het zou doen… Maar de tank was dichtgeslibd. Voor de rest is er veel rubber vervangen zelf de vulpijp van de tank is vervangen ivm met droogte.
Dus brand/lek gevaar is aangepakt zoals zoveel dingen. Dus ook carburateur…
Ik Wou het wel in. 1x goed doen en daar was de rekening ook naar
Dat plaatje is wel triest…..