![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 9
- Xsara Picasso Difference II
Dit weekend heeft een vandaal mijn auto beschadigd: ik trof mijn linkerbuitenspiegel geheel ‘omgeklapt’ aan. Zoals bekend heeft de Xsara Picasso geen inklapbare buitenspiegels en aan de gevolgen te zien, moet de klap hard zijn geweest: mijn buitenspiegel mist een bovenkant!
Nu is dit ‘uitsluitend’ bekleding, maar ik zou het toch prettig vinden, als de zaak weer in orde gemaakt kon worden.
Mijn vraag is dan ook; is zo’n bovenkant-spiegel los verkrijgbaar, heeft iemand ervaring met het vervangen hiervan en/of is het ingewikkeld, de gehele buitenspiegel te vervangen?
Een idee van de kosten zou ook prettig zijn.
Helaas kan ik je niet helpen, maar ik heb wel weer wat geleerd.
Ik vroeg me al af of de spiegels inklapbaar zijn, ze zien er namelijk uit alsof het wel kan…
Maar na wat duwen heb ik het (gelukkig) opgegeven, ik dacht dat ze misschien vastgeroest waren, maar ze kunnen dus maar één keer inklappen…
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 9
- Xsara Picasso Difference II
De spiegel was ook nog eens ‘de verkeerde kant’ in geslagen; zeker niet zelf proberen dus.
Probeer eens bij “carpartsdirect.nl Ik heb er een gedeelte van mijn C4picasso spiegel bestelt en binnen twee dagen thuis.Ik kon kiezen uit zwart of grondverf.
Groet L.J.