Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
DS3 1.4 HDI EGS automaat met start/stop
Blue Belle Ile met Blanc Opale dak
Pack Perfo (kuipstoelen met stoffen bekleding)
Pack Look (verlichting en chroom accenten)
Pack Connect Hifi (bluetooth en radio)
Manuele Airco
Trekhaak
Lease matten- en lampenset
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Ik werk voor Centric Information Technology Services dus logisch dat je je werkgevers naam op je wagen zet (in mijn optiek)...
... maar die stickertjes blies ik er met de stoom cleaner zo weer vanaf. Dat kan beter dacht ik !
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Zo staat er Citroen op je achterklep ...
... dan zijn de letters weg op de C na ...
... met een extra (via dit forum geregelde C) alles op een dubbelzijdig klevende foamtape
... en dan is dit het eindresultaat
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Witte C2 lichtmetalen velgen geregeld (16 inch).
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Nu 80.000 km mee gereden met een gemiddeld verbruik van 1:20 (en een beetje).
PLUS PUNTEN :
- Actiradius is meer dan voldoende. Elke tank meer dan 800 kilometer gereden.
- Comfort staat op hoog niveau. Stoelen zijn prima instelbaar. Geven goede zijdelingse steun. Zitting is soft genoeg.
- Standaard audio / bluetooth car kit is van goede kwaliteit. Kraakvrije en heldere ontvangst en doorgave gesprekken. Bedieningsgemak op hoog niveau met besturingspookje achter het stuur.
- Cruisecontrol is een zegen in deze auto. Heerlijk cruisen met besturing op pookje achter het stuur. Motor pakt versnelling goed op.
- Start/Stop zal ongetwijfeld brandstof schelen maar met een gemiddelde stop tijd van 20 seconden per dag niet noemenswaardig vaak gebruikt. Starten doet ie razend snel.
- Automaat is niet van het zijdezachte schakelen bij snel optrekken maar bij normaal gebruik prima. Pakt bij de stoplicht sprint niet altijd direct op tenzij je wat met je toerental speelt ...
- Bouwkwaliteit : er rammelt nog niets en er is ook nog niets afgebroken.
- Trekkracht van het blok : 75 PK maar krachtig genoeg om een 4 persoons Kip caravan te trekken en op de Afsluitdijk de 110 km/u aan te tikken Zeer soepele combinatie.
MIN PUNTEN :
- De tweedeurs uitvoering is minder geschikt voor een gezin met twee pubers. Ruimte achterin houdt niet over.
- Vering is voor een Citroen vrij hard of eigenlijk afwezig. Dat had best minder gemogen maar de wagen ligt als een kart op de weg (dat dan weer wel).
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Ik heb de 1.6 E-Hdi versie, maar ik kan je review geheel onderschrijven. Ik vind het een zalige auto, en ik kom toch van een zeer comfortabele en met fantastische stoelen uitgeruste Volvo. De Citroen met sportstoelen zit heerlijk, rijdt lekker en is inderdaad goed zuinig. Enige wat ik toe zou voegen is dat de handmatige versnellingsbak matig is.
Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Hoe is jou gemiddeld verbruik, Mart ?
modedit: quoten van voorgaand bericht overbodig
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Ook ik heb een 1.6 e-HDI, bijna twee jaar nu. Zelfde kleurencombinatie overigens. En ik kan niet anders dan zeggen dat het een prima rijdende en zeer betrouwbare auto is. Stap er elke dag met plezier in. Het gemiddelde verbruik van mijn DS3 is trouwens 1 op 20,8 en daar ben ik zeer tevreden over.
Totaal aantal Berichten: 187
Geregistreerd: 27-09-2012
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
De zomer wielen er maar weer op gezet want winter wordt het toch niet meer
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
hij staat nu op 1:18,5.. maar ik heb dan ook een zware voet, en rijd altijd in de 130km tijdzone (dus voor 06 of na 19 uur) en dat helpt ook niet echt.